/ Forside/ Teknologi / Hardware / Skærme / Spørgsmål
10  peet49 1562
Di-fusion
Fra : valomanden
Vist : 482 gange
100 point
Dato : 23-01-04 22:51

Hejsa!
Jeg står overfor at skulle købe en ny skærm og har derfor en flad i tankerne. Jeg har set en
DI-FUSION, 17 tommer, 14 ms,
synsvinkel horisontal/vertical 160/120°,
Lysstyrke 350 cd/m² og Kontrastforhold 350:1,
til en pris omkring 3300. Ville derfor høre om der er nogle meninger eller erfaringer at hente vedrørende denne skærm?
Er specifikationer ok?

Med venlig hilsen
Valomanden

Hilsen
Valomanden

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 24-01-04 10:53

har kikket på den her inde http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=50454 og umilbart vil jeg sige det er en god skærm men der er selvfølgelig ikke dvi på den men det kræver jo også dit grafikkort har dette. jeg har det heller ikke på min tft
køb den mhv Granslam

Accepteret svar
Fra : kimst

Modtaget 100 point
Dato : 06-02-04 00:58

uanset fine tekniske specifikationer og et lækkert design er det en godt køb - valuta for pengene !

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 07-04-04 21:41

lukker du ikke lige dit spørgsmål tak

mvh Granslam

Godkendelse af svar
Fra : valomanden

Dato : 07-06-05 11:18

Tak for svaret kimst.