/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
Windows XP PRO
Fra : ecwj
Vist : 692 gange
100 point
Dato : 31-03-02 15:38

Mit problem er når jeg vil vælge fra favorites menu'en, ja også fra de andre grupper,
så kukker de lige så hurtigt som jeg åbner dem så jeg ikke kan nå til den side jeg vil åbne,men hvis jeg holder venstre musseknab nede kan jeg godt,I 95/98 ku' jeg da bare åbne favoritter og sidde i ro og ma' finde ud af hvor jeg ville hen mellem mine
favoritter,men det går ikke i XP pro'en.Hjælp mig

Accepteret svar
Fra : frostys

Modtaget 110 point
Dato : 31-03-02 15:52

Tror du fået sat mus til enkeltklik eller lign. ellers må du ty til klasisk menu, virker/ser så i menu som 98. Har ikke de samme problemer med samme operativ system.

Godkendelse af svar
Fra : ecwj

Dato : 31-03-02 15:58

Tak,har kigget på det, det er nemli' rigtigt hvad du skriver med et klik,men den er
checket af i dobbelt klik og så er der en lille test rude og når jeg klikker der åbner
mappen ved et klik selvom der er markeret for dobbelt klik,så du har nok ramt et eller andet.

Kommentar
Fra : ecwj

Dato : 31-03-02 16:02

Stadig Windows XP : ligeså hvis jeg skal trykke på et link midt på siden og den side der ligger bag ved har et link samme sted åbner den også det.

Kommentar
Fra : ecwj

Dato : 31-03-02 16:04

Stadig Windows XP : ligeså hvis jeg skal trykke på et link midt på siden og den side der ligger bag ved har et link samme sted åbner den også det.
Jeg må nok prøve at sætte den tilbage til klassisk menu,men det var jo ikke derfor jeg brugte mine spareskillinger.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 01-04-02 00:52

In article <T8Ep8.6187$iY5.239467@news010.worldonline.dk>,
ecwj.news@kandu.dk says...
> Mit problem er når jeg vil vælge fra favorites menu'en, ja også fra de
> andre grupper,
> så kukker de lige så hurtigt som jeg åbner dem så jeg ikke kan nå til
> den side jeg vil åbne,men hvis jeg holder venstre musseknab nede kan jeg
> godt,I 95/98 ku' jeg da bare åbne favoritter og sidde i ro og ma' finde
> ud af hvor jeg ville hen mellem mine
> favoritter,men det går ikke i XP pro'en.Hjælp mig

> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"

Hvorfor skulle vi hjælpe dig, når du ikke gider finde den nyhedsgruppe
der er bare en lille smule relevant for dit problem?

Prøv at se lidt på: http://www.usenet.dk/

--
Peter Sørensen
nwc@europe.com

The solution to many problems lies in having somebody else do the work.
[Andrew S. Tanenbaum]