/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Styling til Citroén Xantia
Fra : mugge302
Vist : 319 gange
100 point
Dato : 23-01-04 10:13

Hej...

Er der nogen der ved hvor man kan få lidt styling til en Xantia fra '93?? Andet end det der er hos bildillen....

Håber I kan hjælpe.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-01-04 12:45

Sandsynligvis hos Citroen-forhandlere.

Kommentar
Fra : Peter_Nygaard

Dato : 01-04-04 19:02

Det kan du få hos mig, hvis du skriver en mail til mig på pn@styling-crew.dk. Så kan jeg finde det du har brug for, skørtesæt, spoiler, fælge, udstødning, you name it. Vores hjemmeside er ikke oppe at køre endnu, men det betyder ikke at du ikke kan købe delene af mig nu.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 22-04-04 22:43

Peter_Nygaard

har du fået siden op at køre..? har du evt. et priskatalog..?

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : mugge302

Dato : 23-04-04 08:14

Han har ikke fået siden op at kører endnu... Men de er da forholdsvis billige, så de da et "køb" vær...

Kommentar
Fra : Peter_Nygaard

Dato : 24-04-04 20:56

Vi arbejder hårdt på at få siden op at køre til den 1 maj, vi vil gerne være klar til at vi skal op på DHB/DFB!!