/ Forside/ Interesser / Dyr / Heste / Spørgsmål
10  jannie73 328
Hvor er mit spørgsmål
Fra : meggi
Vist : 434 gange
50 point
Dato : 23-01-04 09:20

Når jeg har sendt noget til nyhedsgruppen fra outlook express, altså ikke herinde fra kandu.dk, og jeg ikke kan se mit eget spørgsmål, men andre kan åbenbart, for vi har fået en mail tilbage på det.
Er der noget vi kan gøre, vi kan kun se folks annoncer/spørgsmål tilbage til d. 20/1.
det er på privat.marked.dyr.hest
mvh
Betina

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 23-01-04 09:28

Hej Betina

Jeg ved ikke hvor ofte Kandu opdaterer nyhedsgrupperne, men en gang dagligt vil være mit bud. Det betyder at folk i nyheds grupperne vil se dit indlæg før dig. Og de vil også have mulighed for at reagere et stykke tid inden du ser det.

mvh srhansen

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 23-01-04 10:19

Normalt når vi lægger noget på en nyhedsgruppe kommer det ca. 2 min. efter så vi selv kan se det, og det var d. 20/1 vi lagde dette ud.
Og husk, det er ikke på Kandu, men på Nyhedsgruppen via vores mail det sker. Bla. kan dette forum også læses derinde...
Mvh
Beitna

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 23-01-04 11:16

Jeg læser nu dit spørgsmål igen og du skriver jo tydeligt det er fra outlook du poster, undskyld

Jeg prøver igen

Afhængigt af hvilken udbyder man benytter vil der forekomme forskel på hvornår man ser de postede indlæg. F.eks vil en der benytter tdc's server news.inet.tele.dk ikke se sine indlæg samtidigt, som en der benytter AUC's server sunsite.dk. Samtidigt kan driftsforstyrelser på den server I benytter også forårsage at andre kan se Jeres post, som i ikke selv kan se. Det er ikke så usædvanligt enda.
Med hensyn til at se indlæg længere tilbage i tiden, kan jeg klart anbefale Jer at benytte Xnews i stedet for outlook- ekspres. Det er en af de mest benyttede nyhedslæsere og den fås her: http://xnews.newsguy.com/

mvh srhansen

Kommentar
Fra : meggi

Dato : 23-01-04 13:32

Hej igen SRHANSEN
jeg kan sagtens følge dit svar, men mit problem er at andre kan se mit indlæg, men jeg kan ikke selv, samtidig kan jeg ikke se indlæg der er NYERE end d, 20/1.
Beitna

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 23-01-04 13:38

...iøvrigt, selvom det ikke drejer sig om det oprindelige spørgsmål, så opdateres nyhedsgrupperne som vinden blæser, og man modtager IKKE mails fra kandu når der er kommentarer!

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 23-01-04 19:30

Hej igen Betina

Grunden til andre kan se dit indlæg og du ikke kan, er jo at de andre sidder på en anden server end den du selv sidder på. Serverne opdateres meget ustadigt, så det er ikke noget særsyn. Du kan ikke få outlook til at vise dig indlæg af ældre dato. Det kræver et decideret newsreaderprogram. Et rigtig godt et af slagsen hedder Xnews, som jeg har linket herover. Hvis du benytter nyhedsgrupperne meget og det er et stort problem for dig med gamle indlæg, så syntes jeg seriøst du skal prøve programmet. Det har selvfølgelig også mange andre klare fordele.

mvh srhansen