/ Forside/ Teknologi / Udvikling / VB/Basic / Spørgsmål
10  tom.kise 610
Listbox properties
Fra : Briz
Vist : 513 gange
200 point
Dato : 23-01-04 08:58

Har en lille opgave hvor jeg skal ændre diverse properties via code, når jeg trykker på en knap. Programmet er en winform, og mit problem består i at jeg ikke kan finde frem til hvordan man skal indsætte de emner/muligheder, listbox'en skal indeholde.

Accepteret svar
Fra : KooL

Modtaget 200 point
Dato : 23-01-04 13:13

Hej :)

Her for listbox listen ved navn list1 tilføget det der står på knappen Command1

List1.Additem Command1.caption

Mvh KoL

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 23-01-04 13:16

Der er en lille hutig intro til Listboxe her:

http://www.laerer.vucaarhus.dk/datalogi/Prog_1b/listbokse.htm

Mvh KoL

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 23-01-04 19:13

hmmm ...
msdn.com er et af de bedste steder at kigge ... her kan du finde "alt" der har med microsoft programerings sprog at gøre

f.eks listbox controleren
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/vb98/html/vbobjListBox.asp
og så klik dig frem i undermenuerne der er alle mulighederne listed med tilhørende forklaring

mvh
Phylock`

Godkendelse af svar
Fra : Briz

Dato : 24-01-04 13:21

Tak for svaret KooL.