/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
søger brugt pc udstyr
Fra : soll
Vist : 550 gange
50 point
Dato : 23-01-04 02:27

hej med jer jeg forsøger at finde nogle firmaer eller private der skal have rydet ud i det gamle pc udstyr det skal være til gratis afhentning på vsjælland.
også gerne orginale win95/98 da der skal følge orginal win med pc.
det skal bruges til at samle pcer til danske fritidshjem ungdomskluber og måske plejehjem eller andre klubber for unge der kunne tænke sig en gratis pc der er køre klar.
jeg samler selv alle dele samt smider win ind på dem så det køre.

håber andre her vil hjælpe mig med det jeg søger da jeg syntes det er syndt at der bliver smidt så meget gammelt pc udstyr ud i dk bare fordi vi er blevet kræsne med hvad vi har og står af pc.

første der vil af med hel pc over 300mhz eller win 95/98 får point.

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 23-01-04 02:33

hvad kan man få for et stave program ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-01-04 05:59

Der findes opkøbere af den slags.
Så mulighederne for at "få" gamle pc-ere er ikke så store.
Ikke mange vil ha gamle computere som ikke lever op til
dagens krav.
Jeg taler af erfaring.
Men held og lykke.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-01-04 09:58

Der et lille problem for mange firmaer. HD indeholder jo data, og for at sikre sine firmadata vælger de fleste at aflevere comp til sikre skrotfirmaer. Men du har da ret i at gode funktionsdygtige comp bliver smidt ud. Og det er jo egentlig kedeligt.
Emesen.

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 23-01-04 16:04

Benyt opslagstavlerne i supermarkederne, - det kræver selvfølgelig, at du har mulighed for at køre rundt og sætte op, - men mon ikke du også skulle være heldig, og få lidt responce på sådanne henvendelser?
Ammitz

Kommentar
Fra : soll

Dato : 23-01-04 16:19

Ammitz
det gør jeg da også men her kommer det ud til mange flere end hvis jeg ikke gik på nettet med det.

man tak for rådet.