/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjælp til USB
Fra : RaB
Vist : 336 gange
50 point
Dato : 23-01-04 00:55

hvor skriver min bærbar det her : Der er ingen værtscontrollere med usb-højhastighed installeret på denne computer.

det er fordi jeg lige har købt en liteon ldw-411sx-diskdrev-dvd ekstern med ubs, men når jeg slutter den til skrev den Der er ingen værtscontrollere med usb-højhastighed installeret på denne computer. kan godt brænde men går MEGET langsom...

bærbar : hp pavilion ze4417ea

Windows XP pro DK

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-01-04 01:01

Der er 2 usb standarder. USB 1.1 og USB 2. Det tyder på du har den første! USB 2 kaldes osse højhastigheds usb!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-01-04 01:01

Det er fordi du ikke har USB2,
Hvorfor kommer jeg til at tænkepå Kingkos bærbare HP når jeg læser dette?

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 23-01-04 01:03

det er fordi der intet USB2 kort er i din pc. Der er kun USB1 på bundkortet.
For at få USB2 er du nødt til at investere i et indstikskort til USB2 og installere det.
Prøv at kigge i manualen til bundkortet. Der står garanteret at der kun er USB1 og dermed kun værtskontroler til dette.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 23-01-04 01:04

BjarneD >> kom jeg også til at tænke på.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-01-04 01:04
Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-01-04 01:07

Du kan få et USB2 PCMCIA indstikskort til din bærbare 300 kr. ca.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-01-04 01:09

Ja hvis det er den samme, skal vi jo nok ikke regne med feedback

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-01-04 01:10

Nej, det sjove går lidt af det.

Kommentar
Fra : RaB

Dato : 23-01-04 01:12

hehe nej jeg skriver bare lige ind for min ven kingo....

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-01-04 01:17

Det er da OK, men det er ikke OK at han åbner så mange spg. på det samme. Det e rhans spg. der er ufuldstændige.
Enige..?

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 23-01-04 12:37

Rab >> For god ordens skyld bør du sørge for at få lukket dette spørgsmål ved at acceptere en af kommentarerne.
Det kan ikke passe at der svømmer 3 åbne "næsten" enslydende spørgsmål omkring fra i bund og brund samme bruger.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-01-04 12:39

Enig

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-01-04 12:40

..........og sørg lige for at det er de personer der har taget slæbet for Kingko der får point f.eks. catbody
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 23-01-04 12:43

det er lige meget hvem der får point i dette spørgsmål, bare det bliver lukket !!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-01-04 13:00

Jep luk det!