/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Point System
Fra : snookie007
Vist : 488 gange
200 point
Dato : 31-03-02 11:20

hej alle..

jeg søger efter et point system...

det som det skulle kunne...

får point ved at oprette sig som bruger..
point tjent
point ude
point brugt
point for tilføje (prg, eller hvad man nu vil sætte som )
point alt

er der nogen der ved hvordan man laver det eller er der nogen der ved hvor man evt. kan hente en kode på det eller lign
jeg har nu brugt en del tid. men kan ikke rigtig finde noget...
håber at nogen her kan hjælpe...

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 200 point
Dato : 31-03-02 15:06

jeg ved godt at dette ikke er optimalt, men du skriver intet om det skal være dabatase baseret eller bare være i ASP ??
men i første omgang kan du finde alt, hvad hjertet begærer her :

http://www.hotscripts.com/

Prøv at kigge nærmere i ASP biblioteket.... Der burde du kunne finde noget interessant ?

Kommentar
Fra : snookie007

Dato : 31-03-02 15:23

hej..
det er ok... men det er i asp...
det er jo oxo der jeg har skrevet ? i...

men den side ser ok ud....

men det virker af rø---- til *S*
den finder ikke noget når man søger... jo... alt andet end i asp.....
den kan ikke søge kun i asp selv om man sætter den til det...
og jeg gider ikke at side og læse alle mapperne igenemmen for at se om det er i...
det går der squ for meget tid med...
men tak for siden...
synes bare ikke jeg vil godkende det som et svar, da jeg ikke kan bruge det..
håber det er ok