/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjælp søges....
Fra : kingko
Vist : 254 gange
15 point
Dato : 22-01-04 22:02

Jeg har tidliger spurgt hvor jeg finder en UBS driver 2,0 værtskontroler, men glemte at få med at det var til min bærbar computer. Det er en hp.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-01-04 22:11

Kingko vær sød at sætte lidt flere oplysninger på, som f.eks. model/type, hvilket styresystem .

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-01-04 22:35

Kinko hvis du har USB2 i din notebook så vil du kunne finde driverne på de cd'er der hører med idet de så skal være standard.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-01-04 22:58

Jeg fandt lige ddit gamle spørgsmål og det er jo ikke lukket så du kunne da bare spørge lidt mere.
Luk nu det gamle spørgsmål hvor du fik så gode svar som dit spørgsmål tillod.
Jeg kan bare fortælle dig at det at det er en bærbar jo ikke ændrer noget.
Hvis du tror at du får USB2 ved at installere en ny driver til et ældre bundkort så må jeg skuffe dig.
Hvis du har købt en USB2-PCMCIA enhed så skal du bare følge de råd du fik i det gamle spørgsmål, det vil sige opdater til service pack1 og evt. yderligere opdatering fra Windows Update medens PCMCIA enheden er sat i.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 22-01-04 23:49

oprindeligt spørgsmål: http://www.kandu.dk/dk/spg/30952

Check lige manualen til dit bundkort og se om det understøtter USB1 eller USB2.
Og lige for god ordens skyld: sidder det på dit bundkort eller er det et særskilt indstikskort ??

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 23-01-04 00:34

Prøv nu lige at reagere KINGO

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-01-04 00:40

Han

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 23-01-04 12:40

kingko >> sørg lige for at få lukket dette spørgsmål. Du har 2 "næsten" enslydende åbne og samtidig har en an dine kammerater på dine vegne og oprettet enslydende spørgsmål.
Der står altså 3 spørgsmål åbne om samme subject.