/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
hjælp arrownet er bannet
Fra : asbjoren
Vist : 489 gange
50 point
Dato : 22-01-04 21:50

jeg har internet via arrownet, nogen er skyld i at deres ip bliver bannet, jeg har hørt de bruge sammen ip til deres kunder, har man mulighed for at lave sin egen ip adr og hvordan går man det billigst, kan man gører det med en router (jensen web) har en liggende tak for jeres altid gode svar og hjælpe

Kim

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 22-01-04 22:50

Hej Kim

Jeg kender ikke arrownet, men det er meget almindeligt at internetudbydere giver deres kunder en dynamisk IP-adresse. Denne IP-adresse bliver så (ofte) fornyet når dit modem har været slukket et stykke tid. Det kan være du har været uheldig at få en IP-adresse, hvor en af de tidligere brugere af netop denne adresse har lavet noget "fy". Ip-adresser, kan der fuskes med, men jeg vil ikke fortælle hvordan, da der jo ofte er en grund til at folk er blevet banned.
Prøv i første omgang at slukke dit modem en times tid og se så om du ikke har fået en ny ip-adresse derefter.

For at se din ip-adresse kan du kigge her: http://www.leader.ru/secure/who.html

mvh srhansen

Kommentar
Fra : asbjoren

Dato : 23-01-04 16:58

jeg har fået at vide af arrownet at de bruger sammen ip til alle deres kunder i ishøj og så anden ip til kunder i en anden by, og det er ikke der skal fuskes nået her, min kærste er meget til debat og der er nogen der ikke kan opføre sig pænt og så kan det ikke være rigtig at det skal gå ud over alle bruger i ishøj ??

kim

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 23-01-04 19:14

Nej det lyder ikke rimeligt.

Hvor er det du er blevet banned ?

Kommentar
Fra : asbjoren

Dato : 23-01-04 19:33

om igen jeg er ikke blivet banned med en en anden bruger af arrownet bliv banned, så alle i ishøj ikke kunne bruge jubii debat

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 23-01-04 20:03

Hej igen

Jeg syntes du i første omgang skal skrive en mail til jubii og forklare dem situationen. Forklar dem, at arrownet i Ishøj benytter samme Ip-adresse til domænet og at det er uheldigt, at jubii laver et ban på et helt domæne, grundet en enkelt persons uheldige optræden. Det vil langt de fleste kunne forstå og jeg er sikker på at også jubii, vil være behjælpelige. Jeg har fundet deres adresse her : mailto:kundeservice@jubii.dk

mvh srhansen

Kommentar
Fra : asbjoren

Dato : 24-01-04 09:04

det er blivetåbnet igen, ville bare være sikker på det ikke sker igen og det vill det jo ikke hvis jeg havde min egen ip adr

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 24-01-04 17:47

okay, det glæder mig at høre

Ellers er svaret på dine bønner en annonym proxyserver.

mvh srhansen