/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
udlejgningbureauer i Sverige
Fra : petermolin
Vist : 523 gange
50 point
Dato : 22-01-04 19:37

Da jeg snart skal udstationeres til Sverige har jeg brug for hjælp.
Mit firma stiller en bolig til rådighed, men jeg mangler ideer til at hvor jeg kan søge.

Jeg soeger adresser til bolig udlejningsbureauer i Sverige, nærmere betegnet Stockholm.
De maa gerne være i Stockholmcentrum og være af højere exclusivitet.

Derudover vil jeg gerne vide hvad jeg skal søge under på internettet!....

Hvad hedder udlejningsfirm på svensk?
Hvad hedder en mægler?
etc etc......

Har kraftigt brug for det!...........

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-01-04 19:46

Udlejningsbureau = uthyrningsbyrå
mægler = mäklare. eks fastighetsmäklare = ejengomsmægler

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-01-04 19:48

Prøv eks. vis på Yahoo sverige, skriv uthyrningsbyrå, der kommer en del at se videre på.
Men google er jo altid pålidelig.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-01-04 19:56

Og du kan søge på Gula sidorna.
http://gulasidorna.eniro.se/

Kommentar
Fra : bokke31

Dato : 28-03-04 16:25

ISS udlejer en masse lejemål i Malmø