/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
HVOR ER EDB PRISER.DK
Fra : bibsamie
Vist : 593 gange
10 point
Dato : 22-01-04 13:41

Hvem ved hvad der er blevet af www.edbpriser.dk den virker ikke mere (på min pc i hvertigfælde)

mvh
Per

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 22-01-04 13:46

Hej
Den er her http://www.edbpriser.dk/default.asp

den virker her nu

mvh srhansen

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-01-04 13:48

srhansen

når jeg bruger dit link siger den bare at siden ikke kan vises.

per

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-01-04 13:48

bibsamie dit eget link virker nu også
mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-01-04 13:50

Jeg har prøvet begge links og får den samme side frem.
mvh ans

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-01-04 13:52

????????????? hva fan ka det være

den virker ikke på min

per

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-01-04 13:52

Ja jeg mente at jeg godt kunne se siden.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 22-01-04 13:54

Prøv at trykke kontrol F5

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 22-01-04 13:55

Jeg mener ctrl F5

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-01-04 13:55

Du må have fået den blokeret i firewall eller sikkerhedsopsætninger

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 20 point
Dato : 22-01-04 13:58

Begge link virker også her.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 22-01-04 14:01

Ditto her.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 22-01-04 14:22

oz her

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-01-04 14:52

edb priser kommer frem i ca 1/2 sekund og så kommer siden med at siden kan ikke vises, jeg har prøvet at trykke cont. F5 det hjælper ikke

mvh
per

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-01-04 14:59

Måske en oprydning i Midlertidige Internetfiler kan hjælpe, ja jeg har ikke prøvet det, men har vist sig effektivt til andre browserproblemer

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-01-04 15:14

Siden eller siderne virker også fint hos mig Har du prøvet noget så simpelt som at re-boote din PC?
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-01-04 15:34

clan

så gjort, intet ændret, vi har flere maskiner her på kontoret på dem kan jeg komme igennem (mystik)

per

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-01-04 15:48

Hmmm! Prøv at gøre som Bjarne er inde på, samtidigt slet alle cookies. Ditto ville jeg nok lige ind en smut forbi http://www.spywarefri og køre deres online scanner X-Cleaner (finder du under online værktøjer).
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-01-04 15:49
Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 22-01-04 16:40

Eller måske en update til Internet Explorer 6,nyest ?

\\-> ManiacTor

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 22-01-04 17:47

Ja.. Enig i ovenstående.. Hvad jeg tænkte var spyware eller firewall.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-01-04 18:00

jeg kan godt komme ind på begge link, men der er noget java og noget cookie rod(tror jeg) fra deres reklamesider der
gør at deres side går død i op mod 20 sek.
At siden indeholder blandet indhold fra flere steder, kan være et problem.
Deres side er så først aktiv når reklamer og andet fyld er indlæst. så måske at din sikkerhed er for høj,
Måske pga en lille dum reklame i et hjørne der ikke kan får lov til at snuse i din pc med en cokie.

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 22-01-04 18:05

Noget andet er, at edbpriser.dk benytter sig af ulovlige metoder.. De laver ofte portscan og lægger links i foretrukne og på skrivebordet uden ens viden. Det ligger under emnet hackerkriminalitet.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 22-01-04 18:18

har lige kørt ad-aware alt er ok, går på edbpriser, lukker , køre ad-aware og en cookie er kommet
den syntes at komme sammen med en reklame fra tdc. tdc'hjemmeside har samme problem, med at siden låser til den er klar.
når edbpriser åbner ses i statuslinien, at der loades Chacebuster from mediaplex.com
det er også derfra at ad-aware fandt den cookie der kom og er uønsket
forresten giver et besøg på mediaplex's forside ingen cookie
Heller ikke tdc's men den har samme forsinkelse som edbpriser

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 22-01-04 18:30

prøv at se om du også for portscans.. hvis din firewall altså understøtter. Jeg lod nemlig mærke til at jeg havde en masse mistænkelige portscans efter jeg havde besøgt edbpriser. Jeg tjekkede IP'en, og fandt ud af at det var edbpriser der ejede den. Her er IP'en der prøvede at få uautoriseret adgang til min computer: 81.19.227.129. Prøv at skrive 81.19.227.130 i adressefeltet.. hvis i altså tør. Det er jo edbpriser, så det er farligt område. Jeg kan derfor kun anbefale en ekstra firewall foruden den der sider i jeres router hvis i skal besøge edbpriser.dk.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 22-01-04 18:35

nu skriver den at serveren ikke kan findes.

mvh
Per

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 22-01-04 18:50

Du har måske valgt at EDB-priser skal vises offline, så skift til online:
Sådan skiftes indstillinger for offlinesider

Klik på Arranger Foretrukne i menuen Foretrukne.
Højreklik på den offlineside, du vil opdatere, og klik derefter på Egenskaber.
Angiv de indstillinger, du vil bruge til opdatering af indholdet.
ELLER:
Du har måske ændret indstillingerne i Internet Explorer, så tryk:
Funktioner internetindstillinger avanceret gendan standarder
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 29-01-04 09:32

Hej bibsamie

Prøv at trykke på denne istedet:

eller skriv det i din adressebar.

Virker dette link er det højst sandsynligt en firewallfiltrering på kontoret, måske en popupstopper.

mvh srhansen

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 18-02-04 23:02

Tak for svaret ellebye.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-04 00:10

hmm!

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-02-04 00:24

Jeg tror der en der har tastet forkert, det må være svaret ovenover??

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 19-02-04 01:25

jo. men det går jo nok. undrede mig bare. !!
Alt forladt
Melder fra, herfra.
Hav det godt.
Mvh. Natmaden.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 19-02-04 01:53

Forresten Natmaden.

Hvad med lidt pointbytning. Lige i øjeblikket er det vist kommet på "mode" igen.

Jeg kunne nok fremskaffe 500 hvis du kan. Så'n blot et forslag.

Tyg på det til i morgen.