/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Foxy Methoxy
Fra : angeleyez
Vist : 306 gange
20 point
Dato : 22-01-04 12:52

Ja så det er ikke ulovligt og man kan hovedsageligt bestille d online?..
Nogen der har fundet et sted hvor man kan bestille det online som de jo siger?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-01-04 13:08
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-01-04 18:07

Ps. Det var sandeligt hurtigt du fandt her ind angeleyez. Velkommen på Kandu.dk. Har du forbindelser til 'Etaten'

..eller Nyhederne

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : angeleyez

Dato : 23-01-04 07:54

hmm... jeg kan ik se nogen steder hvor man købe det på den hjemmeside?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-01-04 10:57

Prøv om ikke du kan via dette link der stod nederst på siden : https://chartreuse.site-secure.net/biotrek/Merchant2/merchant.mvc?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : DXM

Dato : 13-02-04 00:28

Jeg kan sku ikke finde det derinde :S

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 12:34

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>