/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Værkstedshondbog
Fra : Epkoll
Vist : 364 gange
100 point
Dato : 22-01-04 09:25

Hvor kann jeg på nettet finde værksdedshondbøger til min WV Golf lll årg. 92
vh Egil

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 22-01-04 09:52

Hej

Jeg tror ikke du kan finde online bøger. Alle sider peger på at den skal købes.

den eneste jeg kunne finde var denne russiske side:
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=page01 men det hjælper jo nok ikke

Har du prøvet at se i biltema.dk der skulle de have billige værkstedshåndbøger

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 22-01-04 10:04

biblioteket

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-01-04 12:05

Det er helt afgjort "Haynes" værkstedshåndbøger du skal købe eller spørge efter på biblioteket.
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 22-01-04 12:08

NB: Link til Haynes http://www.haynes.com/

Kommentar
Fra : Epkoll

Dato : 22-01-04 12:23

Jeg kunne tenke mig en værkstedshåndbog på internetet, måske en hjemmeside
vh

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 22-01-04 13:09

Der er også meget jeg godt kunne tænke mig at finde på Internettet , men lige netop en værkstedshåndbog vil kræve at den der laver en side med sådan noget skal skrive det hele fra bunden. Rettighedslovgivningen omkring ophavsret vil danne grundlag for at sagsøge den der kunne finde på at kopiere sådan noget ud på Internettet og da den type bøger er kostbare at fremstille så kan det blive et dyrt krav. Du bliver nok nødt til at købe noget.
Du kunne jo prøve at spørge dem her:
Køsters boghandel Køsters boghandel Østergade 9 8900 Randers Tlf.: 86 42 66 13
De har specialiseret sig i håndbøger til biler.
Mvh
Bjarne