/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Bagagebære
Fra : rosenkilde
Vist : 491 gange
200 point
Dato : 22-01-04 06:53

Hej jeg har en yamaha xz 550 som jeg mangler en bagagebære til så jeg kan få en topbox på. Er der nogen der ved om der er en der passer fra en anden model da jeg ikke kan finde en til lige min model.

Henrik

Kommentar
Fra : FuTTe_Mp3

Dato : 22-01-04 08:32

du skal gå ned i din egen cykel butik og der kan du finde en topbox det har jeg selv gjordt til min . men det er en fed knallert yamaha xz 550!

Kommentar
Fra : knudhein

Dato : 31-01-04 09:47

Hy Rosenkilde - du kan gøre som jeg: lave en indsats til bagsædebrønden (min er af glasfiber), montere en standardbagagebærer, f. eks. Givi og vips så kan man montere en masse forskellige topbokse, som oven i købet ikke generer kørslen ret meget, fordi den sidder hvor en bagsædepassager skulle have været. Hvis du en dag ikke lige føler for at køre med boksen, kan du bruge bagagebæreren uden og skal du have en passager med, sætter du bare bagsædet på plads istedet for indsatsen. Du kan osse sætte en såkaldt rack på ( fås bl. a. hos Mogens Pedersen, Odense), men den sidder bag bagsædet og vil forskyde tyngdepunktet bagud = lette forhjulet. Yes! - det er en fed YamYam - min er en TRX.