/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Billige Peugeot dele???
Fra : Peugeot_Freak
Vist : 598 gange
40 point
Dato : 22-01-04 00:51

Hej

Da min svoger har været lidt uheldig med sin mors bil, vil jeg gerne have at vide, hvor jeg kan finde billige dele til ein Peugeot 307 2,0 xs.
Forsikringen på Færøerne er så dårlig, at den slet ikke dækkede, da det kun var min svigermor, og ingen anden der havde lov til at køre bilen.
Det bringer mig til et andet spørgsmål. Jeg er forsikret i et helt andet forsikrings-selskab, og der har jeg fået at vide, at jeg ikke har noget at tænke på. Jeg har læst det med småt siden min svigermor blev fuppet, og alt var i orden. Med fuld forsikring, medfølger der gratis chauffør forsikring. Min svigermor er i et helt andet forsikrings-selskab, og hun betaler meget mere end mig, og er endda elitebillist. Kan det være muligt for dem at kræve extra for chaufførforsikring????

Men, det egentlige spørgsmål er selvfølgelig, kan nogen hjælpe mig med at finde billige front-dele til en Peugeot 307???

Mvh:
P_F

Kommentar
Fra : KooL

Dato : 22-01-04 04:21

Hej P_F

Du kunne jo prøve den nærmeste auto-ophugger, man kunne jo være heldig :)

Mvh KoL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 22-01-04 08:36

Hoyer autodele http://www.hoyer-autodele.dk/ mener jeg sagtens du kan få til at sende, skønt færøerne er lidt bøvlet at sende varer til.

Ellers prøv at ringe til CA Autodele, Claus 75 62 98 96, han plejer at være billigt og fornuftig at snakke med.

Kommentar
Fra : Peugeot_Freak

Dato : 26-01-04 01:46

Jeg takker og vil forsøge.
Forresten, til KooL: Vi har ikke nogen auto ophugger her på færøerne. Når bilene ikke kan bruges mere, bliver de smidt væk.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-01-04 08:27

Jeg er selve peugeot-freak og kører 106 rallye. Købte i torsdags ny udstødning og baglygte hos Høyer - tip/top betjening.

PS Hvis du vil acceptere kommentaren som svar, trykker du på "Accepter kommentar som svar" over den kommentar du finder bedst.