/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Beskyttelse e-mail adressen over Spam ro~
Fra : MonieJacobsen
Vist : 411 gange
10 point
Dato : 21-01-04 12:19

Er der mulighed eller vil der blive gjort muligheder for, at beskytte sin e-mail adresse over for
spam robotterne?
Dette er et stort problem.
Men ved, at skrive som nedstående, kan spam robotterne ikke læse ens e-mail adresse.

Med venlig hilsen
Monie Jacobsen

monie at sunwind dot dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-01-04 12:34

100 % beskytte dig kan du ikke. Spam er generelt forbudt de fleste steder.
Hvis grunden til dit spamproblem er at du tilmelder dig forskellige steder på nettet - så opret en gratis mailadresse som du bruger til nyhedsbreve og andre småtilmeldinger hvor de kræver mailadresser. Så kan du blot slette adressen når du syntes problemet er for stort. Du kan oprette et hav af mailadresser.
Udlever KUN din private mailadresse de steder hvor du er sikker på de er seriøse. Langt de fleste steder glemmer folk nemlig at læse betingelserne hvor i mange tilfælde står at firmaet har ret til at sælge din mailadresse.

Accepteret svar
Fra : catbody

Modtaget 20 point
Dato : 21-01-04 13:01

Prøv lige at kigge her:
http://www.spywarefri.dk/sikkerhed.htm

Kommentar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 21-01-04 13:26

Flot svaret!
Der er også rart. at vide, at udspredning af spam forhindres!

Mvh
Monie Jacobsen

Godkendelse af svar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 21-01-04 13:28

Tak for svaret catbody.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 21-01-04 13:32

Takker mange gange for pointene.