/ Forside/ Interesser / Helbred / Alternativ behandling / Spørgsmål
10  MuGG3K 570
nikken(magnetprodukter)
Fra : eskild8720
Vist : 6082 gange
420 point
Dato : 20-01-04 17:03

hvem kender til disse produkter.Jeg har nogle gode erfaringer med knæbind(fra datters fodboldskader)+ gode erfaringer med såler som giver balance i kroppen(mange forhandlere låner produkterne ud til afprøvning inden evt. køb for at se om du har virkning) men nogle mennesker siger jo at tro flytter bjerge,men når det virker hva så, prøv selv.
mvh eskild

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 20-01-04 17:29

Jeg kender til magnet produkter.. Har prøvet dem på egen krop. Det blv testet på mig med kinesologi. Jeg havde nogle energier i ubalance og var slap, da min papfar som er alternativ behandler, testede mig. Han kom en magnetdims på min mave og så blev min energi stærkere. Det er fuldstændigt ligegyldigt om man tror på det eller ej, for man kan mærke forskel. Ligesom om man tror på det eller ej, så virker pencelin jo også.

Mvh
Gisele

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 20-01-04 17:34

Kender ikke til knæbind fra fodboldsskader og har heller ingen erfaring med såler... Har jeg misfortået dit spørgsmål?!

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 20-01-04 20:41

det er specifikt nikken´s produkter .har du nogle erfaringer gode som ingen(helst gode) hvilke?
se evt www.nikken.dk for at læse mere
mvh eskild

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 20-01-04 20:41

det er specifikt nikken´s produkter .har du nogle erfaringer gode som ingen(helst gode) hvilke?
se evt www.nikken.dk for at læse mere
mvh eskild

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 20-01-04 20:47

www.enikken og siden kommer frem
mvh eskild

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 20-01-04 21:24

Min mor har sådan en madres med magneter i. Jeg ved bare ikke om den stammer fra nikken´s produkter. Jeg ved også at hun ikke sover med den mere. Jeg vil spørge hende om hvad mærket er, og om hun kunne mærke forskel, også giver jeg dig en tilbagemelding...

Mvh
Gisele

Accepteret svar
Fra : Nikken

Modtaget 420 point
Dato : 20-02-04 09:34

Hej Eskild med flere !

Jeg kan garantere dig for at Nikken produkterne har effekt. Der findes et utal af magnetprodukter men ingen som på nogen måde lever op til Nikken produkternes höjteknologiske og patenterede teknologier!
" Tro kan flytte bjerge " er derfor ikke relevant i denne sammenhäng. Der findes absolut mange grunde til, at millioner af mennesker verden over anvender precis Nikkens produkter med stor succes.

Mvh
Marianne J

Godkendelse af svar
Fra : eskild8720

Dato : 24-02-04 18:59

Tak for svaret Nikken.