/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Malerier på nettet.
Fra : ksve01
Vist : 528 gange
25 point
Dato : 20-01-04 12:15

Er der nogen der kender nogle steder på nettet, hvor man kan uploade billeder af sine malerier og derved (hvis man er heldig og god nok) kunne sælge dem.

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 20-01-04 12:25

Hvorfor ikke prøve Feks. kunsternes forårsudstilling på Charlottenborg. Du behøver ikke at være kunstner eller kendt, for at tilmelde dig. Det er jo en salgsudstilling, og de malerier der udstilles der, skal være til salg.

MVH

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 20-01-04 12:53

Du kan blive medlem af Den Blå Palet. (www.denblaapalet.dk ). Hvis du vil vide mere, så brug a.c@rosmon.dk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 16:23

Nåeh.... kun et par tusinde steder : http://www.google.dk/search?q=upload+art&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&meta=

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 20-01-04 16:30

Du kan også lave din egen hjemmeside, og der er Struernet et af de billige steder.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-01-04 16:33

Ja og så er der jo altid en mulighed for at promovere sig selv her : http://kandu.dk/dk/tip/6324

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 20-01-04 16:41

Selvom der er mange der ser dine billeder på nettet, er det langt fra sikkert du kommer til at sælge et eneste billede af det, så hvad er det helt præcist du ønsker. Det er fint nok, at have et sted på nettet at henvise til, men det er som regel ikke det der giver salget, der skal andre midler til.

Hvis du er interesseret i en dialog omkring det du vil med din kunst, så mail på a.c@rosmon.dk, jeg skal vide lidt om hvad du laver, hvor du bor, og hvad du vil, så kan jeg hjælpe dig. Min side, Der er god, har ikke direkte givet mig noget. Se www.rosmon.dk

Kommentar
Fra : lholst

Dato : 20-01-04 23:27

Er billederne overbevisende - spørg rundt i bekendtskabskredsen - kan du jo også prøve en almindelig net auktion, hvor folk kigger efter lidt af hvert, som f.eks. Gauguin på: http://www.gauguin.dk/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-07-04 12:33

Anybody home ? I'm gone ...forever </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 04-07-04 13:30

Der er kommet et nyt sted: Kunstner.net, hvor du gratis kan lægge en ca. 10 billeder ind, derefter koster det penge.

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 04-07-04 13:31

undskyld www.kunstner.net

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-07-04 07:40

Vær venlig at lukke dit spørgsmål.

MVH

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 27-07-04 10:29

Har du overhovedet uploadet noget,eller er du ikke længere interesseret? du må selv gøre noget for at komme videre med din kunst.jeg kan godt hjælpedig, men det er op til dig selv. afprøv rådene, og giv pointene til den hvis råd virker. du har alligevel ikke pointene længere.