/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
bevarelse af foretrukne i IE
Fra : sidal26
Vist : 355 gange
10 point
Dato : 20-01-04 09:29

Jeg skal til at formatere min PC, da den er en "kende" ustabil

Hvordan bevarer jeg mine foretrukne link i IE

Accepteret svar
Fra : moltov

Modtaget 20 point
Dato : 20-01-04 09:32

Mange måder.

1. Gå i filer vælg "Eksporter/Importer", og følg så vejledning.

2. Gå i stifinderen. Find mappen "foretrukne" og kopiere dem over på diskette/CD-Rom...

p.s. Hvad version er styresystemet i?

Moltov

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 20-01-04 09:32

XP pro

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-01-04 09:36

Har du opdelt disk i flere drev kan du bare flytte dem over på et af de drev hvor styresystemet ikke ligger enten ved at trække eller ved at højrerklikke markerer hvad du vil flytte og trykke på kopier og gå på det andet drev og trykke på sæt ind mvh Sune

Kommentar
Fra : Moeltov

Dato : 20-01-04 09:37

Så går du i :

1. Filer
2. Vælg Importer og eksporter
3. Næstë
4. Vælg "Eksporter foretrukne emner"
5. Vælg næste
6. Vælg Næste
7. Vælg hvor det skal gemmes.
8. Vælg Udfør...

Sådan set er det også, hvis du så skal have dem tilbage igen.

Moltov
God fornøjelse

Kommentar
Fra : Moeltov

Dato : 20-01-04 09:38

P.s. Moeltov og Moltov er den samme person

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 20-01-04 09:41

Sunowich>

Jeg har 4 partitioneringer.

er der ingen problemer i kun at formatere de 2 partioner? Jeg bruger primært c: og d: mens e: og f: er til spil og programmer til mit arbejde.
Spørgsmålet lyder altså på om jeg kan nøjes med at formatere c: og d: og så bruge d: og e: uden problemer til opbevaring under geninstallationen?

Tak for hjælpen

sidal26

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-01-04 09:49

Det helt rigtigt derfor er det også smart at have sit styresystem på en partion så man ikke skal geninstallerer det hele så du går i promten og skriver format laver et mellemrum C:/Q så spørger den om du er sikker j eller n Altså hvis dit styrersystem ligger på c så formaterer den kun c Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-01-04 09:51

Og det samme med d selvfølgelig Mvh Sune

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 20-01-04 09:52

takker for hjælpen endnu en gang

Jeg håber det er ok at jeg giver point til moltov da han var først med svaret

ellers må du jo brokke dig helt vildt sunowich

Godkendelse af svar
Fra : sidal26

Dato : 20-01-04 09:52

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 20-01-04 09:54

Det Bare ok Mvh sune