/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Computer til mobil.
Fra : JM1989
Vist : 224 gange
40 point
Dato : 19-01-04 23:29

Jeg har et logo på min computer som jeg gerne vil have over på min mobil. hvordan kan jeg få det.
Er der et program man kan downloade fra nettet så men kan sende det til mobilen.
det SKAL være gratis ellers meget billig.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-01-04 00:02

Hvilken mobil har du?

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 20-01-04 12:51

Du kan købe et stik som du kan sætte i din computer og telefonen! Jeg ved ikke om du kan downloade et program så du direkte kan sende det! Men du skal have et stik og et program til og få det ned!

Kommentar
Fra : tvilling30

Dato : 20-01-04 13:38

Var det en ide med en side der fungere på samme måde som, dating med eget lager for billeder og smser på nettet via en 4 cifretkode???

Kommentar
Fra : Kinajumjum

Dato : 23-01-04 15:26

Hvilken mobil har du? Du skal kende både mærke/producent, og modelnummer !! Ellers kan ingen hjælpe dig.

Din mobil skal enten have data forbindelse (check dens manual / producenten / forhandler), eller infrarød (Ir / IrDA) port.
Med et datakabel kan du ved hjælp af software sende logoet til telefonen. En infrarød forbindelse kan erstatte datakablet.

Kommentar
Fra : rj77

Dato : 25-01-04 16:35

Hej JM1989

Du kan gå ind på den side der hedder eaid.dk og bruge deres e*uploader
Derfra kan du sende lige det du vil.
Du skal dog bruge wap for at få det ned på din mobil igen..

M.V.H.
RJ77

Kommentar
Fra : themighty

Dato : 04-02-04 11:34

prøv på www.eaid.com der kan du oploade fra pc til din tlf. vær dog opmærksom på at for at downloade det til din tlf igen skal du have en fungerende wap opsætning. håber det kan bruges mvh

themighty