/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
flash mx 2004 professional
Fra : musty22
Vist : 310 gange
200 point
Dato : 19-01-04 21:33

hvordan laver jeg en preloder med "progess bar" eller en anden component?
MVH mads

Kommentar
Fra : waark

Dato : 19-01-04 22:35

hej ... har du kigget på flashkit.com ... der er meget hjælp at få ... bla tutorials på preloader

Kommentar
Fra : musty22

Dato : 19-01-04 23:23

ja tak men det er flash mx 2004 der er problemet og de virker ikke til den

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 19-01-04 23:50

jeg har ikke selv den nye så jeg har ikke kunne teste det men
her er der et link til en preloader i fla format lige til at hive ind i dit projekt .. og der er flere på siden

http://www.actionscript.org/tutorials/advanced/flash_MX_loader/index.shtml

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : musty22

Dato : 20-01-04 00:01

tak for den men den vil heller ikke

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 20-01-04 00:37

hvad er det der er problemet ... har du prøvet at følge guiden ...
den gennemgår alt det der skal tilføjes for at lave en preloader... ellers må jeg jo lige fremskaffe en kopi af mx 2004 så jeg kan teste det og få det til at virke
... det ville da være dumt af dem at ændre actionscript

mvh
Phylock`

Kommentar
Fra : musty22

Dato : 20-01-04 17:43

ja nu heder det actionscript 2,0

Kommentar
Fra : Phylock

Dato : 13-04-04 22:44

hmmm jeg har mx 2004 ... og jeg har stadig ikke noget problem med at gøre
det er godt nok et nyt actionscript versin men de fleste af de gamle functioner virker stadig.
bare en indskudt komentar :D

mvh
Phylock`