/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Min comp. crasher :'(
Fra : koops
Vist : 174 gange
20 point
Dato : 19-01-04 19:59

Æhm... Har et stort problem, min computer går ned, KONSTANT :o
Og jeg er godt nok træt af det, det er ik den der ting der går ned efter 60 secs.
Den går bare ned lige pludselig...
Og lige nu kører jeg fejlsikret tilstand, og det er sgu ik lige det fedeste!
Hehe, så please en eller anden hjæææææælp!

Kommentar
Fra : Nighthawkjunior

Dato : 19-01-04 20:03

Kunne godt lyde som blastervirusen, læs nærmere på linket herunder.

http://www.virus112.com/index.php?page=w32blasterworm

Kommentar
Fra : koops

Dato : 19-01-04 20:16

hmm det der værktøj duer ik rigtigt :\
Men... jeg har også prøvet at fjerne den der blaster ting!
Men der sker ik rigtigt så meget :( - æv bæv!

Kommentar
Fra : Nighthawkjunior

Dato : 19-01-04 20:26

Prøv og læs denne her så...

http://www.groenjord.dk/net/sikkerhed/rpc/

Kommentar
Fra : Nighthawkjunior

Dato : 19-01-04 20:30
Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 19-01-04 20:42
Kommentar
Fra : gril

Dato : 19-01-04 20:48

Skriver den ik en fejl inden den går ned

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-04 22:32

Hent Avg antivirus gratis på nettet og DEN bliver Crashet Mvh Sune

Kommentar
Fra : koops

Dato : 19-01-04 22:54

Har prøvet alle de der ting :(
arghh det bare overhovedet ik fedt!!

Ellers tak folkens!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-01-04 23:20

Du siger går ned lige pludseligt. Det er altså tilfældigt hvornår den går ned.
Din comp står vel ikke for varmt, eller du har lagt en driver ind som ikke rigtigt passer til systemet.
Hvilket system kører du med 98/ME/2000/XP
Emesen.

Kommentar
Fra : koops

Dato : 19-01-04 23:29

Jeg kører XP...
Og der kommer den der blå lorte skærm op nogle gange :S

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-04 23:33

Prøv at gå tilbage til et tidligere gendabbelsespunkt i tilbehør systemværktøjer vh Sune

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-01-04 23:34

Så prøv om kan gendanne fra et tidspunkt før du har lavet ændringer.
Start>hjælp>søg på gendannelse.
Emesen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-04 23:34

Ups Gendannelsespunkt

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-01-04 23:35

Hi hi to sjæle *SS*

Kommentar
Fra : koops

Dato : 19-01-04 23:35

Har prøvet... NOgen der har msn ? Så de evt. ku hjælpe mig derfra?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-01-04 23:38

sunwich - tag over, for jeg lukker nu.
Emesen.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 19-01-04 23:38

som alle nok er enige om, er du blevet ramt af blaster:
Der er lagt en komplet vejledning i fjernelse af Blaster/LoveSan op her:
http://www.hcma.dk/blaster.htm (lavet i samarbejde med Arlet, som er en af ekspertene i fjernelse af "snavs"

m v h
hc

Kommentar
Fra : koops

Dato : 19-01-04 23:38

hehe

Kommentar
Fra : koops

Dato : 19-01-04 23:47

hmm Det der HiJackThis ... den finder ret meget.. :o
Skal jeg bare markere dem allesammen og så trykke Fix Checked ?

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 19-01-04 23:55

Nej - for alt i verden IKKE, det meste er noget du skal have.
Prøv lige at hoppe over i http://www.spywarefri.dk/forum/ og fortsæt der, da de sidder inde med ekspertviden om emnet.
Jeg tør ikke hjælpe dig med det, da jeg kun kender værktøjerne, men IKKE hvad der skal slettes/fixes.

m v h
hc

Kommentar
Fra : koops

Dato : 19-01-04 23:56

hehe okay, tak for svaret.. Hehe ville være typisk mig at slette alt muligt :D

Kommentar
Fra : koops

Dato : 20-01-04 01:19

Det duer overhovedet ikke :'(
ØV!! - :(!

Kommentar
Fra : Dk_TwEeTeR

Dato : 20-01-04 02:58

Hey Koops

Har en ide til dig... Nu ved jeg ikk hvad du har af gfx.. men prøv at slette de gamle drivere og smid Detornator 43.51 ind har det hvis det er.. send mig en mail med din mail så skal jeg add dig og prøve at finde fejlen :D

Kommentar
Fra : als

Dato : 20-01-04 10:07

Følg catbodys råd og hop om til Spywarefri's forum og du har med garanti dit problem løst på ingen tid.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 20-01-04 11:35

Følg vejledningens punkt. 3 på denne side: http://www.hcma.dk/blaster.htm og benyt Spywarefri's forum som jeg allerede har lagt link til, men her er det igen: http://www.spywarefri.dk/forum/

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 20-01-04 17:16

>>>>>det er ik den der ting der går ned efter 60 secs.
Den går bare ned lige pludselig...<<<<<
Er i sikre på at det er virus ????????????
Det kunne måske være driver-konflikter.
Emesen.

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 20-01-04 21:48

emesen >> good point!! måske har vi stirret os blinde på de berømte 60 sek.
koops >> kommer der en fejlmelding ??