/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
INVESTERING
Fra : Industri
Vist : 437 gange
100 point
Dato : 19-01-04 17:45

Jeg har 30.000 kr. Hvor bliver de bedst forrentet, uden at vi taler højrisk.? Mit bedste bud indtil nu er BRF med 2% p.a.MVH Finn

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 110 point
Dato : 19-01-04 17:49

Uden risiko, obligationer.
I samråd med din bank, finder du det rigtige.

mvh
jms

Kommentar
Fra : nulrik

Dato : 19-01-04 19:19

Man skal nok bruge lidt flere oplysninger - f.eks. hvor længe har du tænkt dig at
binde dine penge - hvilket betyder noget for hvilke obligationer der kan være interessante,
ellers sørg for at betale for meget i skal - det giver en nogenlunde anstændig skattefri rente
så vidt jeg husker uden en lang bindingsperiode
m.v.h.
Nulrik

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-01-04 20:30

2% er for lidt.
Med lidt sundt fornuft kan du tjene 10% på aktier.

Kommentar
Fra : Scheelos

Dato : 26-01-04 19:21

Jeg kan kun fortælle dig hvad jeg havde gjort.
Nu da jeg er medlem af World Games Inc. Har været det side marts.
Ville jeg ikke tvivle et øjeblik.
m.v.h.
Scheelos

Kommentar
Fra : Scheelos

Dato : 31-01-04 16:58

Den inverstering jeg har gjort er rimelig god.
jeg inversterede i Sydbank aktie for 10500,00 kr December 2003.
I øjeblikket ligger de på 13695,00 kr. altså en gevinst på 30,430 %.
ikke så ringe enda.

Hilsen Scheelos

Kommentar
Fra : nulrik

Dato : 01-02-04 00:37

det er meget fint med aktier m.v.men det er ikke uden en hel del risiko
det skal man bare være klar over. så hvis vi taler "low-risk" skal man være
noget at en aktieguru. Selv med såkaldt sund fornuft kan man ikke garantere
10% i afkast på aktier (jeg går ud fra at der tales om p.a.). Jeg er enig i at man
kan tjene både 20-30 og 40% på aktier, men det er så sandelig ikke uden risiko.
Hvad med en ny 11. september ?? - alle så vist hvad indflydelse det havde på aktiekurserne.
Henvender du dig i din bank vil de med stor sandsynlighed forsøge at sælge dig nogle af deres
egne investeringsbeviser, og dem ville jeg holde mig langt væk fra.

Kommentar
Fra : olgatanon

Dato : 21-02-04 20:13

Jamen så må jeg endnu engang komme med mit bud. Invester i EVSI.OB EVANS SYSTEMS der komme du til at tjene penge hvis du hopper på vognen nu.

Et andet bud :
GES.CO GREENTECH ENERGY købte til 19,50 og kursen er idag 36,60 de er steget 87.69% siden jeg købte for et par år siden, og de får lov til at blive hængende længe endnu.

Jeg har is i maven længe endnu!!! :D

Godkendelse af svar
Fra : Industri

Dato : 22-02-04 11:22

Tak for svaret jmsgruppen.

Kommentar
Fra : olgatanon

Dato : 23-02-04 11:43

Den stiger igen d.d. er den i 38,30 kr. kl. 11:40

Kommentar
Fra : olgatanon

Dato : 23-02-04 11:45

Industri:

Husk lige at kigge på EVSI.OB EVANS SYSTEMS , den blir et HIT!!! bare vent

Kommentar
Fra : olgatanon

Dato : 23-02-04 14:57

Al handel kan registreres under Finance i Yahoo, hvornår emnet / emnerne er købt, pris, gevist + - ,derefter blir Jeres handler automatisk opdateret, så er der styr på dem konstant.

Good Luck!

Kommentar
Fra : olgatanon

Dato : 29-02-04 23:38

EVSI.OB sneg sig op til 0,17$ fredag 27-02-04, altså en stigning på 112,5 % siden jeg købte til 0,08$ sidste efterår.
Er sikker på den blir ved med at stige, har tidligere været oppe på 3$, så jeg er afventende om det så ta'r år.....