/ Forside/ Teknologi / Udvikling / PHP / Spørgsmål
10  Interkril.. 1146
Opsætning af betalingsfunktion i e-shop
Fra : steenolsen
Vist : 473 gange
100 point
Dato : 19-01-04 14:53

Hej,

Jeg programmerer i PHP og MySQL og har tidligere lavet en shop, som jeg vil gøre noget mere ud af. Det er ganske elementær kodning, hvor man kan lægge varer i en indkøbskurv, afsende en bestilling, fjerne og opdatere sin kurv. Det en shop nu engang skal kunne.

Mit spørgsmål er nu, hvordan man sætter shoppen op til at kunne modtage betaling? Jeg mener dels hullet igennem og dels kreditkortvalidering.

Jeg ved at man skal have sin shop til at ligge på et hotel med betalingsgateway (hvem er i øvrigt bedst her?)
Steen

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 100 point
Dato : 19-01-04 17:15

Det ved jeg ikke noget om, men jeg så tilfældigt at min webhost gør i sådan noget, se her:
http://www.wannafind.dk/produkter/betalingssystem.asp
Hilsen
Bjarne

Kommentar
Fra : steenolsen

Dato : 20-01-04 08:55

Hej Bjarne,

jeg fandt selv frem til wannafind i mellemtiden, og det ser ud til at være det bedste og billigste alternativ på nettet. Har kun hørt godt om dem.

Godkendelse af svar
Fra : steenolsen

Dato : 20-01-04 08:56

Du får også lige pointene