/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Bilig kondens tørretumbler?
Fra : Linda_Jacobsen
Vist : 573 gange
100 point
Dato : 18-01-04 16:28

Hej allesammen!

Er der nogen af jer der kender et rigtig godt tilbud på en kondens tørretumbler? det skal være en der kan købes her i jylland..

Kommentar
Fra : dortedyg

Dato : 18-01-04 16:32

tjek www.hvidevarepriser.dk eller hos Skousen

/dorte

Kommentar
Fra : Linda_Jacobsen

Dato : 18-01-04 16:40

Har tjekket.....ikke noget specielt

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 18-01-04 16:40

Hej Linda

Se her hos Strøhn's (de leverer overalt i DK for 300,-): http://www.x3mbilligt.dk/T%D8RREny.htm

Der er også ligenu en på tilbud i Electric City: http://www.electriccity.dk/default.aspx?m=2&i=159

Mvh Chamira

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 18-01-04 16:46

Det er mig igen... prøv også at kigge på:

http://www.peterspris.dk/

Det er en lidt sjov side, hvor man faktisk kan "prutte" om priserne med butikker via hjemmesiden... alt sammen lige i din mailboks. Sådan købte vi vores Gorenje Pininfarina komfur for 6.250 kr. istedet for listeprisen som var ca. 9.500 på daværende tidspunkt... det var mange penge sparet!

Mvh Chamira

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-01-04 17:17
Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-01-04 17:21

Her er også en side http://butik.el-stroem.dk/group.asp?group=179
Fragten koster 325,- kr. Du kan selv "bladre" og se priserne på de forskellige mærker.

mvh ans

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-01-04 18:36

Du kan også gå ind på dr's rabatten der er også links til de billigste steder mvh Sune

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-01-04 19:03

Jeg køber mine hvidevarer hos Harald Nyborg/Daell bolighus(kbh.).
Emesen.

Kommentar
Fra : Linda_Jacobsen

Dato : 19-01-04 15:48

Jeg har lige ringet til den lokale.

De har en Gorenje til 2699kr! det er da billigt!

Men hvad med tyskland? er der nogen steder hvor man kan købe det over nettet billigt og få det sendt?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 19-01-04 16:56

Husk lige, at din nye tørretumbler nok er til 230v og med det sydeuropæiske stik - nemlig to ben og et hul(jord). Det skal skiftes til et trebenet stik med jord.
Emesen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-01-04 18:21

Det link, som jeg henviser til har de en Gorenje til 2.449,- og fragten er 325,-
mvh ans

Kommentar
Fra : 888

Dato : 26-01-04 17:50

Skousen har i denne uge en Whirlpool til 2800....

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 10-02-04 18:57

Har du forresten prøvet at tjekke forbrugerstyrelksens hjemmeside. De har for meget nylig undersøgt markedet og afprøvet tumblere. Der kan du se, hvad du får fpr dine penge