/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Værdi Eiler løndal
Fra : gj23dg
Vist : 5003 gange
20 point
Dato : 18-01-04 16:04

En nær bekendt har et maleri malet af Eiler løndal i 1934 ca 700*900 mm lidt mørkt forgyldt ramme
På maleriet ser man 2 damer arbejde i et gammeldags køkken hvilken værdi er typisk

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 30 point
Dato : 18-01-04 16:06

Du kan spørge på www.antikbrevkassen.dk

mvh ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-01-04 16:19

Du kan jo også kontakte Århus kommune. Eiler Løndal har skænket sine værker til kommunen. Måske de vil give en god pris.
http://home3.inet.tele.dk/jloendal/eiler.htm
mvh ans

Godkendelse af svar
Fra : gj23dg

Dato : 18-01-04 16:22

Tak for svaret ans.
      jeg har sendt spørgsmålet til dem ,men endnu ikke hørt fra dem
MVH. Peer

Kommentar
Fra : johnfriis

Dato : 26-04-04 18:58

Der er ofte Løndal malerier på auktion. Priserne ligger typisk på 700-1000 kr. for et maleri som dit.
På Siden http://home3.inet.tele.dk/jloendal/arts.htm kan du se andre billeder af Eiler Løndal.

Jeg samler på fotografier af min bedstefars værker, så hvis du har mulighed for det ville jeg meget gerne se et foto af dit maleri.

Mvh
John Løndal