/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
gastric banding
Fra : susanj
Vist : 306 gange
20 point
Dato : 17-01-04 21:29

hej jeg er en pige på 26, der skal have foretaget gastric banding i næste uge. og jeg vil gerne spørge om der er nogen der ved om der er en patientforening/støtteforening for mennesker som mig.. ??

Kommentar
Fra : 25

Dato : 17-01-04 22:28

Hvad går det ud på?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-01-04 23:13

Jae det vil jeg da ogse hører nærmere om, det lyder ikke som noget jeg har hørt før *s* Mvh SUne

Kommentar
Fra : klodomir

Dato : 18-01-04 00:52

Hej Susan. Kender du denne side? http://www.gastric-banding.dk

Kommentar
Fra : susanj

Dato : 18-01-04 22:23

tusind tak for jeres svar..

ja jeg kender godt den hjemmeside www.gastric-banding. dk

gatric banding er en operation,hvor man lægger et siliconebånd omkring mavesækken og på den måde skaber en ny lille mavesæk som kan rumme 1 1/2 dl af gangen og det skal så sammen med kostændring og motion, hjælpe mig til at tabe mig..
operationen gør ikke arbejdet for mig, jeg skal selvfølgelig sørge for at lægge mine kostvaner om og dyrke regelmæssigt motion for at få resultater..

så må jeg håbe at det kan hjælpe mig på vej til mit mål, er meget spændt, skal indlægges på tirsdag. (der er ikke længe til.. )

Kommentar
Fra : klodomir

Dato : 19-01-04 11:19

Held og lykke med det, Susan!

Jeg synes, at du skal spørge på hospitalet, om der er en støttegruppe "i det virkelige liv". Jeg håber, at du vil skrive om dine erfaringer på ovennævnte site, da der sikkert er mange, der er interesseret i at høre om det, og også har problemer med at finde andre med erfaringer på området.

Kommentar
Fra : susanj

Dato : 19-01-04 15:51

tusind tak klodomir..

jeg har også tænkt mig at spørge ude på hospitalet, det kunne jo være rart at dele sine erfaringer med andre, også støtte hvis tingene er træls i en periode..

jeg vil også skrive min historie på www.gastric-banding.dk

så i vil høre nærmere om min operation.. endnu engang tak klodomir..

venlig hilsen susanj

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-06-04 22:32

Husk at Lukke
Mvh Sune

Kommentar
Fra : susanj

Dato : 29-06-04 21:47

hej sune
tak for det
venlig hilsen susanj

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-04-05 00:33

Skal du ikke have lukket dit spørgsmål ??Du lukker ved at trykke på accepter over den person du syns kom med noget brugbart feks
Mvh sune