/ Forside/ Interesser / Fritid / Rollespil / Spørgsmål
10  nullerbul.. 100
Pound of Dice
Fra : YoZmAn
Vist : 750 gange
20 point
Dato : 26-03-02 12:06

Hej allesammen!
Jeg har i flere dage nu ledt efter et sted hvor man kan købe Chessex's produkt "Pound of Dice" hvilket er et halvt kilo anden sorterings terninger i forskellige farver, til papir og blyant rollespil. Det der er så godt ved det, er at det er fucking billigt !! ca. 120 terninger for 200 kr. !!
Mit egentlige spørgsmål lyder på, om i ved nogle steder i Danmark hvor man kan købe dette produkt, hviket som helst sted i Danmark !!!! Jeg har kigget på udenlandske sider også, men de leverer kun til USA og Canada. Hvis i har nogle danske eller udenlandske sider hvor man kan bestille til Danmark, så er jeg også interesseret i det...
En ting til vil jeg bede jer om, hvis i gider at sende en email til mig med ovenstående information (i stedet for at skrive det her) så ville jeg blive glad, for jeg tror alligevel ikke jeg læser det, da jeg lige nu er på vild jagt efter et sted at købe dem !!!

- Hilsen YoZmAn

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 20 point
Dato : 26-03-02 14:17

Jamen hvis du ikke læser det og ej heller gider give folk point for deres indsats, hvorfor i alverden skal vi så spilde tid på at finde oplysninger til dig ???

Godkendelse af svar
Fra : YoZmAn

Dato : 26-03-02 22:04

jeg kunne ikke give flere point da jeg lige havde oprettet, men nu giver jeg dig 5 stjerner...tilfreds !?

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 28-03-02 13:42

> Jeg har
> kigget på udenlandske sider også, men de leverer kun til USA og Canada.

? Jeg har da bestilt direkte hos Chessex og fået varen tilsendt ...

--
Wrath
----------------------------
" Try to realize the truth ... "
" ... What truth ? ... "
" There is no spoon ... "

Kommentar
Fra : YoZmAn

Dato : 28-03-02 16:37

okay !! mange tak !!! det skal jeg prøve !!!!!!