/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
Nyt om Danske trælast
Fra : jbg
Vist : 517 gange
200 point
Dato : 17-01-04 16:49

I faget finansiering har jeg lavet en opgave om værdiansættelse af Danske Trælast, som jeg skal op og forsvarer i næste uge. Til dette vil jeg lave en kort fremlæggelse af ændringer (og betydning heraf for værdien) sket siden opgavens aflevering. Men efter Danske Trælast er blevet afnoteret er det MEGET SMÅT med nye oplysninger. Ved du noget, om hvor jeg kan finde nye oplysninger eller de seneste regnskaber (fx kvartalsregnskaber fra 3-4 periode 2003)?
PS jeg har gennemset deres hjemmeside og ifølge skolens regler "må" man ikke kontakte virksomheden. Polinfo er ligeledes gennemset.
MVH JBG

Accepteret svar
Fra : jmsgruppen

Modtaget 210 point
Dato : 17-01-04 17:01

KOB (Købmandsstandens O+lysningsbureau, gammel Mønt 4, 1117 København K, www.kob.dk)
Har oplysninger om alle selskaber i Danmark.
Men det er nok ikke helt gratis, måske hvis du fortæller dem det er til studieopgave. De udgiver en CD, CD Direct, hvor firmaer kan have abonnement, som udsendes hvert kvartal, selvfølgelig mod betaling.

mvh
jms

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 17-01-04 17:02

O+p... = Oplysningsbureau, sorry

jms

Kommentar
Fra : jbg

Dato : 19-01-04 08:59

jeg prøver www.kob.dk i dag og krydser mine fingre, vender tilbage

Godkendelse af svar
Fra : jbg

Dato : 01-02-04 21:11

Tak for svaret jmsgruppen.
Der var nu ingen yderligere oplysninger, men tak for hjælpen