/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Carlslund jeg søger din hjælp
Fra : Kess1
Vist : 194 gange
50 point
Dato : 17-01-04 00:04

Jeg kan se at du ligger inde med mikrokort over blandt andet Kværkeby - jeg søger en halvbror som har boet i Kværkeby fra 1. marts 1963 til ??

Kan du hjælpe

På forhånd tak

Kommentar
Fra : jkrjk2

Dato : 17-01-04 10:09

Det er ikke muligt at få kopi af kirkebøger inden for de sidste 50 år. Det er heller ikke muligt at se folketællinger, som er yngre end 50 år.

Hvis du har din brors navn, fødseldato (og gerne et af de steder han har boet), kan du henvende dig til hvilket som helst folkeregister, betale 52 kr og få oplyst hans adresse, eller det sted som boede ved sin død (hvis han er død).

Hilsen Jeannie

Kommentar
Fra : pylonia31

Dato : 02-11-05 18:20

Hej

Jeg sidder her og kikker i gamle indlæg og kan ikke logge ind på mit gamle carlslund navn, så derfor denne her...

Det er rigtigt det med FT og kirkebøger...jeg har adgang til dem fra 1940 via rigsarkivet, men det skal du søge om...

Men måske kan jeg hjælpe alligevel...hvis du har et navn eller nogle oplysninger, så vil jeg gerne kikke...men du har måske allerede fundet ham....det håber jeg, men hvis ikke så skriv lige til mig...

mvh

Sanne