/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
"Smidt ud af Kandu" hele tiden????
Fra : jmsgruppen
Vist : 516 gange
1 point
Dato : 16-01-04 22:01

I de sidste par dage, og primært i dag, har jeg oplevet, at jeg er blevet:
"SMIDT UD AF KANDU"
Normalt simrer kandu i baggrunden, og hver gang der er en lille pause i arbejdet, kikker jeg normalt lige hvad der sker.
I dag har jeg oplevet at skulle logge på hver gang, med ny loggin, nogle gange bare efter ti minutter.
Og så spørger jeg KANDU.DK, hvad er der gal. Er det den nye opdatering, der bevirker dette??
Forøvrigt synes jeg, at det måske var på tide at orientere om, hvor langt i er nået, og hvornår den længe ventede opdatering, efter jeres planer, skal finde sted.
Jeg tror der er mange her, der ønsker information.
Kunne i ikke lige lave et tip????? Med den nyeste information??? Eller er i ligeglade
På forhånd tak
mvh
jms
nb. Er der andre brugere her der har oplevet det samme????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-01-04 22:04

Yes - det er den nye aktivitets kontrol.
Hvis jeg gumler for længe over et spørgsmål eller er for længe om at sende bliver jeg smidt af.
Emesen.
Puh ha jeg nåede det lige.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-01-04 22:05

jms

Du er ikke alene. Det er sket for flere. Jeg slukker for. com. genstarter, så er problemet løst for mit vedkommende.

mvh ans

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 16-01-04 22:10

JMS

Jeg bliver nu ikke smidt af - men okay, jeg er heller ikke
så meget på i denne tid.

Angående de bebudede store forandringer her på sitet,
så tror jeg, de ér trådt i kraft.

Har du ikke lagt mærke til, at der er kommet en ny banner-reklame på?

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 11 point
Dato : 16-01-04 22:12

>JMS, det er da også på tide du bliver "smidt" ud

Har iøvrigt ikke haft problemet.

ellebye

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-01-04 22:13

Jeg har da siden kørende hele tiden når puteren er tændt og det er den næsten altid uden problemer Mvh Sune

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 16-01-04 22:14

<<emesen
Håber jeg når dette indlæg
<<ans
vore pcèr kører sgu da i døgndrift
<<rellom
Nope, Norton Internet Securiti, sørger for at jeg aldrig læser annoncer (men det er en hemmelig, fortæl ikke dette til kandu)

mvh
jms

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 16-01-04 22:17

<<ellebye
Ikke glæde dig for tidlig, det er kun temporary,,, ER DU FØRØVRIGT IKKE SNART PÅ GRAND CANARIA????

<<sunowich
Normalt kører kandu også i baggrunden, men keg bliver " smidt ud hele tiden"
mvh
jms

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 16-01-04 22:17

keg=jeg
(har sgu ellers lige fået nyt tastatur)

jms

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-01-04 22:20

Jms Har du været i bad for nylig *G*

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 16-01-04 22:21

funktioner --> internetinstillinger --> fanebladet generelt ---> knappen instillinger ---> vis filer ---> find filen NAVN@kandu[1].txt (hvor du udskifter NAVN med den bruger du har logget på computeren med)

Iøvrigt et smart med 1 point...... detholder konkurrenterne på afstand

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 16-01-04 22:22

<<sunowich
Det var ikke pænt sagt. Jeg går i bad hvert år, lige før jul. Og det er uanset om jeg trænger til det, eller ej.

jms

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 16-01-04 22:24

hvis du ikke gider at lede efter NAVN@kandu[1].txt kan du evt. slette alle filer

funktioner --> internetinstillinger --> fanebladet generelt ---> slet filer

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 16-01-04 22:29

<<uffe29
Jeg kunne sgu da bare lade være med at være på dette forum, var det ikke nemmere???

jms

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-01-04 22:37

Det er sgu da fordi Kandu ved du har hunde der skal luftes*GG*
Ved at smide dig af - mener de vel, at de har gjort en god gerning for Sopey og skrupsure Mini

Frida.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 16-01-04 22:41

<<frida
Det er sgu i arbejdstiden jeg bliver smidt af. Havde det været i hundeluftningstiden, havde jeg da taget det helt roligt. Men det kan da ikke være meningen, at jeg skal bruge min dyrebare (læs værdiløse) arbejdstid, til sådant pjat.
Eller hvad mener du

jms

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-01-04 22:49

Jamen jeg bliver sgu osse smidt af ind imellem - dog troede jeg det var fordi de gerne vil af med mig men nu er jeg da mere rolig*SS*

Frida.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 16-01-04 22:52

Hej jms

Jeg har også KanDu kørende i "baggrunden" næsten hver aften. "kommer på" ser efter om der er noget interessant. Minimere måske. Kigger så senere. Alt er ok. Jeg har ikke de problemer.
Jeg har andre problemer, som jeg ikke kan forstå.

"jeg er logget på KanDu". Jeg åbner min mail, og ser der er mange mails til mig. Når jeg så prøver at åbne én får jeg besked om, at jeg ikke kan læse svaret, da jeg ikke er logget på. OG DET ER JEG. Ok, hvis jeg logger mig på endnu engang, så fungere det. Men så skal jeg også huske at logge mig af 2 gange. Det kan da ikke være rigtigt. Jeg mener også at "KanDu-administrationen" løbende burde orientere os om, hvor langt de er nået med deres "fornyelse"????

Mvh
Franksp

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 16-01-04 22:52

nej jms...
Jeg kunne jo få brug for din hjælp også

Jeg har selv haft problemet http://www.kandu.dk/dk/spg/23724

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 16-01-04 22:52

<<frida
Jeg har hørt om kamikaliet man kan strø på fortovet, som hedder "gå væk hund" , men jeg har ikke hørt om
"gå væk frida"
Hvor køber man forøvrigt dette???

jms

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 16-01-04 22:54

franksp ...... kig også http://www.kandu.dk/dk/spg/23724

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 16-01-04 22:55

<<uffe29
Åhh, det var jeg ikke klar over, før min tid
jms
NB. Ligner mit spørgsmål, til forveksling. Gad vide hvor mange spørgsmål der går igen her, rent statistiks....

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 16-01-04 22:58

<<franksp
Der er svaret til min ene point måske. Mange gange går jeg ind fra min mailboks, og så siger det fine system jeg kan intet, fordi jeg ikke er logget på....
Aha...

JMS

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 16-01-04 22:59

<<mest til frida
Går lige en tur med vor store hund. Den skal HØM, hmmmmmm

jms

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-04 23:05

Her fungerer et lidt anderledes. Jeg har KANDU åben et vist antal gange (1 pr interessante spøtrgsmål=sat... nye batterier i keybord). Når min venlige butler så kommer og fortæller mig at KANDU har nyheder og jeg klikker på linket, går den altid ind i den sidste kopi af KANDU jeg havde åben. Dermed slipper jeg får at surfe over hele banen.

Og så noget helt andet.

Har I observeret at der har været utrolig mange enkelte login vedr. lån af penge. De svarer aldrig, kommenterer heller ikke og er bare væk. Kan KANDU ikke sortere dem der bare logger ind under andet navn. Idag garanteret mindst 1 med 3 login. Man føler sig lidt til grin når man prøver at hjælpe.
PU-HA nye batterier

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-01-04 23:07

Smut pomfrit Gå væk Frida kan faktisk købes*GG* I hvert fald kender jeg mindst én som har det - men han fik det på recept

Frida...

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 16-01-04 23:20

Var lige på en tur med hunden, smidt af da jeg kom tilbage.

Forøvrigt abonnerer jeg ikke på noget overhovedet. Følger kun (når jeg har tid) sidste 25, føler jeg at jeg har noget at give af, svarer jeg, ellers ikke. I de sidste par dage, har der for mig faktisk ikke været nogle interressante spørgsmål. Jeg gider ikke mere svare på sprgs. om windows. Der er normalt 110 forskellige opfattelser. Om hunde og katte sprgs. er der 850 meninger omkring. Men det er sgu da et sjovt forum.

jms
NB.<<frida, er recepten, at du ser ud som MINI
<<refi ja har set en i dag om det sorte marked.... Mærkelig spørgsmål...

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-01-04 23:24

Mini*GGGGGGGGGGGGGGGGG* Aldrig har jeg set så skrupsur en hund
Hvorfor er hun sur?? er hun osse Kandubrugere*GG*

Frida...(jeg er ikke sur)

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 16-01-04 23:33

<<frida
MINI SUR, aldeles ikke
Hun er en meget glad hund. "Som hund så herre", eller er det "som herre så hund", eller er det "som bruger så kandu" eller er det "som kandu så bruger".
Kan bedst lide nr. tre. Kandu indretter sig efter brugernes ønsker, eller gør de
jms

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 16-01-04 23:46

Ja ja - man behøver jo ikke være sur bare fordi man ser sur ud
Meeeen sur ser hun ud*GG* Måske du skulle prøve at fotografere hende fra en anden vinkel

Frida.

Kommentar
Fra : jmsgruppen

Dato : 16-01-04 23:58

<<frida
Ok, en anden vinkel, næste gang tager jeg en af RØ...

jms

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 17-01-04 00:00

Aiijj lad være med det. Hun er sød som hun er*GG*
Kvinder ska' sgu se lidt bestemte ud

Frida.

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 17-01-04 00:22

Før røg jeg af hele tiden, men her efter nytår er der 0 problemer...sært!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-01-04 00:27

Kvinder ka da os være temmeli kønne at se på fra den anden ende Hi hi *SS*Sune

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 17-01-04 19:00

forstår slet ik´problem, jeg kan slet ikke logge af.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-01-04 20:16

Nu har comp stået stille på dette spørgsmål i 2 timer (jeg læser langsomt) og nu prøver jeg at sende denne oplysning.
Emesen.
PS. Giv venligst besked hvis den ikke når frem.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-04 20:22

Hvordan give besked hvis den IKKE når frem??????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-01-04 20:25

Bare skriv det her

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-04 20:34

Jeg forstod den ikke helt, men det var måske heller ikke meningen.
Fortsat God Week-end

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 17-01-04 21:09

Det var en test af om Kandu havde smidt mig af, da jeg ikke var aktiv på comp i 2 timer, med samme spørgsmål åbent. (naboerne kaldte til samling)
>>PS. Giv venligst.........var bare en lille selvmodsigende joke.<<
Emesen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-01-04 21:12

Nåååååååå

Fortsat god aften

Godkendelse af svar
Fra : jmsgruppen

Dato : 18-01-04 12:28

Tak for svaret ellebye.
Ja det er på tide jeg bliver smidt ud.
Burde arbejde istedet for at spilde tiden her...

mvh
jms

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-01-04 12:41

Årh ind imellem er her da sjovt nok, det er næsten bedre med disse smalltalk, og så ku' jeg ikke lade være med bemærkningen.

Nå men I jyder kan vel tåle lidt af hvert.

Nu er der kun 5 dage og 18 timer tilbage, og jeg tager IKKE comp. med.

Mvh
Ellebye

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 18-01-04 13:39

Ellebye..................bestil lige et par kander sangria, så det er klar til Marts.
På forhånd tak.
Emesen.