/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Grand Avenue!!!
Fra : Fitte
Vist : 566 gange
50 point
Dato : 16-01-04 19:05

Er der ikke en som har nogle tabs til diverse Grand Avenue sange! Det er sQ så godt at man ikke kan lade være med at få kribblen i fingrene efter at skulle prøve selv på sin spade!!

På forhånd TAK!

Kommentar
Fra : Cornell24

Dato : 18-01-04 15:39

Spiller den nogenlunde på denne måde. Den er skrevet ned super hurtigt, men tror den er nogenlunde korrekt.
Håber du kan bruge den...

VERS:
H E H E E (Bliver tonzet når andet vers er spillet)
e|---------------11------9------------------------------|-g-|----------|
H|------------------------------12-------12------12-----|-e-|----------|
G|--------11---------11-----11--------11------11--------|-n-|----9-----|
D|-----9------9---------------------9-------9-----------|-t-|----9-----|
A|------------------------------------------------------|-a-|----7-----|
E|------------------------------------------------------|-g-|----------|

OMKVÆD:
E/C# H
e|---------------------|-g-
H|---------------------|-e-
G|---------9-----------|-n-
D|---------9-----9-----|-t-
A|---------x-----9-----|-a-
E|---------9-----7-----|-g-
And I just Takes it as it comes.... osv...

C-Stk.
A F#
e|------------------|
H|------------------|
G|------------------|
D|-----7-----11-----|
A|-----7-----11-----|
E|-----5-----9------|
So much to see..... osv...

Kommentar
Fra : andreas22

Dato : 19-01-04 12:10

Jeg tror denne version er mere korrekt: (der er kun ændret i verset)

Grand Avenue – Take it as it comes

VERS:
H E H E E
e|---------------11--------9---------------------------------|-g-|----------|
H|------------------12------------12--------12------12-------|-e-|----------|
G|--------11----------11-----11---------11------11----11----|-n-|----9-----|
D|-----9------9-----------------------9-------9--------------|-t-|-----9-----|
A|----------------------------------------------------------- |-a-|-----7-----|
E|------------------------------------------------------------|-g-|----------|

OMKVÆD:
E/C# H
e|---------------------|-g-
H|---------------------|-e-
G|---------9-----------|-n-
D|---------9-----9-----|-t-
A|---------x-----9-----|-a-
E|---------9-----7-----|-g-
And I just Takes it as it comes.... osv...

C-Stk.
A F#
E|------------------|
H|------------------|
G|------------------|
D|-----7-----11----|
A|-----7-----11----|
E|-----5-----9-----|
So much to see..... osv...

Kommentar
Fra : Deigaard