/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Beckham i Ringenes Herre???
Fra : maria22
Vist : 360 gange
40 point
Dato : 16-01-04 17:52

Jeg har hørt et rygte om, at David Beckham skal være stand in for Orlando Bloom i Ringenes Herre extended version. Er der andre der har hørt noget lignende??

Kommentar
Fra : skingur

Dato : 16-01-04 19:02

nope... tror det er en and!!! Bloom har en stundman og en enkelt computeranimeret scene (der hvor han springer op på hesten på en højst besynderlig måde!!!)

Kommentar
Fra : maria22

Dato : 17-01-04 18:29

Så vidt jeg har fået at vide skal de først ned og optage nogle ekstra scener omkring nu...og fordi Orlando Bloom var optaget, så ville de bruge hr. Beckham i stedet

Kommentar
Fra : Don_Pepe

Dato : 23-01-04 10:44

Det er en and!!
Real Madrid ville aldrig give ham fri til flere dages optagelser mens sæsonen er i fuldt sving, det er han sgu vist for "precious" til

Kommentar
Fra : BoTsY

Dato : 01-02-04 22:16

Ja det er sQ nok rigtig.. øøh Anders And skal også spille Frodo... :D

Kommentar
Fra : MIRACLE

Dato : 23-05-04 22:52

Det er ikke rigtigt... Orlando Bloom laver alle stunts selv og David Beckham er ikke det store skuespillertallent forresten