/ Forside/ Karriere / Penge / Andet penge / Spørgsmål
10  jakjoe 1088
DANKORT FLUESMÆKKER
Fra : stinejensen
Vist : 1108 gange
30 point
Dato : 16-01-04 13:13

ER der nogen der kende rnogen butikker hvor de bruger en fluesmækker til dankort??? VIl også høre om jeg kan låne penge hvis jeg står i RKI og IKKE har fast ejendom?!?!?!

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 16-01-04 13:18

Du skulle vel Aldrig hedde Lemming til efternavn også ?

Men hvad vil du med en fluesmækkeR ? tror de er godt forældet, så skal du måske ud til en eller anden strand butik.

Kommentar
Fra : ulleulle

Dato : 16-01-04 13:20

Kære Stine.

Jeg har en kommentar til lån og RKI. Du skal nok ikke sætte næsen op efter at kunne låne nogen steder, når du er i RKI og samtidig ikke har fast ejendom. Ellers var der muligheder, idet der jo er en hel del udlånere til den slags. Så jeg vil mene, at du kan kun låne privat hos venner og familie... hvis vi ligesom udelukker halvkriminelle kredse. Jeg har selv prøvet lidt af hvert med lån o.s.v., så hvis du vil have et par råd til at komme ud af det, så sig til.

Ulle

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 16-01-04 13:24

Ja, der mange steder, hvor man bruger fluesmækkere.
Det er meget svært at låne penge, hvis man står i RKI.

Det lyder som om at du har tænkt dig at få udbetalt nogle kroner, uden at have nogen, og skylder i forvejen for mange væk.

Her på Kandu, får du ingen svar på noget, hvis det drejer sig om ulovligheder, eller noget der lugter af det.

MVH

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-04 13:31

Butikker med fluesmækker er meget forsigtige med kort fra folk de ikke kender. De kan nemlig selv risikere at hænge på beløbet.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 16-01-04 15:58

stinejensen
Dine problemer løses ikke via en fluesmækker eller søgning efter lån på det sorte marked som dit andet spørgsmål her på kandu omhandler http://www.kandu.dk/dk/spg/30435
Dine egne to løsninger her, vil helt sikkert kun gøre din økonomiske situation værre.
Brug i stedet nogle af de løsninger som flere andre har anvist, såsom eks. familie, kommune og venner, og glem dine egne to løsninger.
I øvrigt er det umuligt for kandu brugerne at hjælpe dig ud fra de to spørgsmål.
Jeg håber du finder en fornuftig løsning på dine økonomiske problemer.

bentjuul

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 16-01-04 21:10

Prøv evt og at kigge her, her kanal vælger, optager, timer og meget mere

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 16-01-04 21:10
Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-01-04 22:39

Du er da vist gået galt i byen

Kommentar
Fra : 2243

Dato : 16-01-04 22:55

jeps og jeg er også pist væk... sorry......

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 27-07-04 07:39

Vær venlig at lukke dit spørgsmål.

MVH