/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
IceMat - sandblæst, satineret eller mate~
Fra : Currant
Vist : 385 gange
50 point
Dato : 16-01-04 08:27

Hejsa...

Er der nogen der har nogle kvalificerede bud på hvilken overflade en IceMat har - er den sandblæst, satineret eller materet? Eller evt. andre "for mig ukendte" behandlinger?

Mange tak :)

Kommentar
Fra : Favorite

Dato : 16-01-04 14:33

Hej Currant!
Normalvis har IceMat en blank/glat overflade af hensyn til rengøring/vedligeholdelse, og så en af de behandlinger du nævner, på bagsiden. Man kan komme ud for, at der er sket en påmaling med én eller anden slags maling på bagsiden (nærmest discount).
Håber det må være svar nok.

M.v.h.
Favorite

Kommentar
Fra : Currant

Dato : 16-01-04 19:56

IceMat har en blank (ligesom alm glas) på undersiden, hvor der er trykt "IceMat" på - oversiden har fået en behandling der gør den "ru", så musekuglen bedre tar fat... Men hvilken - materet er et godt bud da den hedder IceMAT...

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 19-01-04 08:36

Icemat er sandblæst... kort og godt... står her: http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=839

Kommentar
Fra : Currant

Dato : 19-01-04 15:21

Nein - jeg har fået noget glas hjem der er sandblæst - det er alt for groft... Desuden har jeg lavet samme søgning som dig - og der er flere sider der mener at det er en materet glasplade... Jeg har fundet noget materet glas på mit arbejde og det er uden tvivl der vi skal hen... Men jeg finder selv svaret inden længe og deler det gerne med jer :)