/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
Køb i netto til firma
Fra : danevald
Vist : 596 gange
100 point
Dato : 15-01-04 23:22

Kan jeg gå i netto i denne uge og købe hardware til mit firma og så bogføre bon'en som bilag?
Eller skal der mere til?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-01-04 23:28

Det skulle da være i orden.
Den bon, som du får hos netto kan du jo bruge som bilag. Husk nu at gemme den, det er jo også et garantibevis.
mvh ans

Kommentar
Fra : danevald

Dato : 15-01-04 23:33

selvfølgelig...øhm..bruger summa summarum...skal det føres som købsbilag eller bare ind på hardware kontoen via kassekladden? og der er ikke brug for yderligere momsspecifkation eller lign?

Kommentar
Fra : Busken

Dato : 15-01-04 23:45

Hvor stort er købet?

Kommentar
Fra : danevald

Dato : 15-01-04 23:49

698,- med moms

Accepteret svar
Fra : buch78

Modtaget 110 point
Dato : 15-01-04 23:49

HUSK at på købsbilag SKAL der fremgå..

Butikkens navn
Dato
Varebetegnelse
Pris
Sælgerens Navn
Køberens Navn (med mindre du har et en mandsfirma)

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 15-01-04 23:51

samt butikkens CVR nummer....

Godkendelse af svar
Fra : danevald

Dato : 15-01-04 23:53

Tak for svaret buch78, sry berpox men cvr vidste jeg godt selv

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 16-01-04 00:28

danevald - selvfølgelig vidste du det...men andre kunne jo ligeså godt få lidt gavn af spørgsmål og svar så de får det hele med

mvh Berpox