/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Katolicisme
Fra : Gibbon
Vist : 663 gange
40 point
Dato : 15-01-04 17:21

Jeg skal bruge en god og ca. 1 side lang stil om katolicisme inden på onsdag!!

Kommentar
Fra : Chamira

Dato : 15-01-04 17:26

Hej Gibbon

Først og fremmest... har du overvejet at gå i gang lidt før, og måske lave det selv

Dernæst... prøv at kigge på www.studienet.dk der er blandt andet en der hedder "Katolicismen-en marginaliseret trosretning"

Den er på 2 sider og skrevet på gym. 2. årgang

Mvh Chamira c",)

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 15-01-04 17:37

Hej Gibbon

Hvis du søger yderligere info om katolicismen så prøv at læse mere på http://www.katolsk.net

Men lad være med at kopiere tekst fra nogen internet-side direkte for det vil ca. tage 5 minutter for en professionel at søge på en direkte sætningskonstruktion imellem to " " på google ----> og hvis jeg var lærer, ville straffen gøre at ingen andre ville turde at kopiere. Jeg uddeler gerne 00 for plagiat, og får man 00 i en opgave, vil man få en testopgave i en sveder til at afgøre årskarakteren hvis jeg skal vurdere...

Men hvis du vil bruge siderne seriøst, så held og lykke med opgaven.

--
Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse