/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ISDN / Spørgsmål
10  dk 160
MiniVigo 128 ikke kombitabelt med XP
Fra : kkoldsoe
Vist : 623 gange
100 point
Dato : 15-01-04 14:47

Jeg har lige fået Xp på min pc, hvor jeg før kørte med ME. Jeg har et Minivigor 128 modem, som åbentbart ikke er kombitabelt med Xp, Hvad kan jeg gøre.. Jeg har hentet driverne til Xp.
Min HP Deskjet er hellere ikke kombitabelt..

Er der nogen der kan hjælpe mig med det ?
På forhånd tak !

Kommentar
Fra : jipsen

Dato : 15-01-04 14:51

Hvad er det for en Deskjet?
Jipsen

Kommentar
Fra : kkoldsoe

Dato : 15-01-04 14:52

843 c

Kommentar
Fra : jipsen

Dato : 15-01-04 15:01

Drivere til Deskjet 843c kan hentes her, hvis du ikke har til den:
http://members.driverguide.com/driver/detail.php?driverid=61231
Med hensyn til Minivigor så er det kombitibelt med XP.
Har du install softwaren inden tilslutning af Hardwaren?
Afinstall. evt først og genstart før install og tilslutning.

Jipsen

Kommentar
Fra : ingole

Dato : 15-01-04 15:09

Jeg havde samme problem, selvom det er XP!, så prøv at lade som om det er Windows 2000 eller ring til din supporter hvis det ikke lykkes.HP Printer er der osse problemer med, Du kan hente driver på HP´s Hjemmeside (det lykkedes til HP potosmart P1000) Men ikke til mit digitalcamera.

Accepteret svar
Fra : thulin

Modtaget 110 point
Dato : 15-01-04 15:17

Minivigor driveren fra TDC virker ganske fint til WIndows XP, det er bare XP som skriver en eller åndsvag meddelelse at driveren ikke passer til XP. Bare klik OK og fortsæt installationen.

TDC har en XP driver på deres hjemmeside......

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco-ks-47595

Godkendelse af svar
Fra : kkoldsoe

Dato : 22-01-04 20:08

Tak for svaret thulin.