/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
Webdomain.dk
Fra : Steffansteffan
Vist : 743 gange
40 point
Dato : 15-01-04 08:27

hej foklkens

jeg har planer om at skifte fra b-one og over til webdomain.dk
Men jeg vil gerne høre om andre har nogle erfaringer med denne udbyder.

Er de stabile og kan de understøtte ASP fuldt ud.

m.v.h
Steffan

Accepteret svar
Fra : sfl17

Modtaget 40 point
Dato : 15-01-04 13:07

Ja, jeg er en af de utallige, der har haft bøvl med webdomain.dk - så lad endelig være med det! Sidste år havde jeg hosting hos dem i et halvt års tid, men droppede det hurtigt igen, da stedet ikke er til at få support hos. De svarer måske på en ud af fem mails (bl.a. din opsigelse) og tager aldrig telefonen. Jeg havde seriøse problemer med deres hosting, da min side til sidst ikke blev opdateret, selvom jeg sendte over ftp på korrekt vis som sædvanlig! Jeg ved, at mindst 50 mennesker sidste år var ude for lige så dårlig service, da nogen kunder sendte klagemails rundt.

Mvh. Søren

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 15-01-04 13:08

Det skal lige nævnes, at min udbyder nu netop er b-one. Og der har ikke været problemer indtil videre.

Godkendelse af svar
Fra : Steffansteffan

Dato : 16-02-04 12:10

Kommentar
Fra : soyeljefe

Dato : 18-02-04 10:56

Jeg vil også sige at jeg har gode erfaringer med b-one...og det koster jo nærmest det samme (fåes vist ikke meget billigere).

og de supporter også det meste, men det ved du vel