/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
brænder
Fra : kingko
Vist : 237 gange
50 point
Dato : 15-01-04 02:38

er der en da kan fortælle mig, hvis jeg har en film hvor filerne heder avi hvordan kan jeg så brænde dem så jeg se den på min dvdafspiller.p.f.t kingko

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-01-04 02:48

Ja dette program kan http://www.ulead.com/dmf/trial.htm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-01-04 02:49

Hvis det er film du henter på nettet har du et større problem (de kan ikke være på en cd-rom)

Kommentar
Fra : kingko

Dato : 15-01-04 05:02

reif kan man så ikke brænde på en dvd skive

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-01-04 08:29

Ellers kan du jo få en converderprogram der ændrer fra avi eller andre typer mvh Sune

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-01-04 15:24

Jo selvføfgelig kan du brænde dem på en dvd hvis det er en dvd brænder du har.
Under alle omstændigheder kan programmet klare det.