/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
TDC internet
Fra : RaB
Vist : 265 gange
50 point
Dato : 15-01-04 00:59

hvis jeg har 2 computer den ene køre trådløs og den anden køre på cable. er det muligt at åben 2 bestemt port fks. port 25 til den ene og port 26 til den anden. ja det kan man hvis man har en router, men hvis man ikke har en router, er der så et program der kan gøre det..???

Kommentar
Fra : kingko

Dato : 15-01-04 01:03

kom igang anders din lille bumse dreng

Kommentar
Fra : hjp1974

Dato : 16-01-04 17:44

Det er der vist ikke særlig mange der forstår en meter af...............

Du har en ADSL fra TDC, eller?
Du har 2 maskiner koblet på via hvilket udstyr?

Hvorfor snakker du om port 25 og 26? 25 bruges normalt til SMTP, så det er måske mail du snakker om?

Giv lige lidt mere info, eller kan ingen hjælpe dig.

mvh/HJP