/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Win xp explorer går ned ved flere åbne v~
Fra : danish69
Vist : 341 gange
35 point
Dato : 14-01-04 21:32

Jeg har et problem med min explorer.

Hver gang jeg forsøger at åbne flere vinduer, eller der åbnes flere vinduer via pop up reklamer og lignende, går explorer ned. Vinduerne låser der hvor de er kommet til, og jeg kan ikke gøre andet end at "slå explorer ned" via task manageren.
Når jeg går dette fremkommer følgende fejl:

Error signature:

szAppName : iexplore.exe szAppVer : 6.0.2600.0 szModName : hungapp
szModVer : 0.0.0.0 offset : 00000000

Technical information:
C:\DOCUME~1\Anders\LOCALS~1\Temp\WER4.tmp.dir00\iexplore.exe.mdmp
C:\DOCUME~1\Anders\LOCALS~1\Temp\WER4.tmp.dir00\appcompat.txt

Jeg har forsøgt at geninstallere både explorer og windows xp, men lige lidt hjælper det.
Jeg tror måske jeg har slettet en eller anden fil ved en fejl, men har ingen anelse om hvilken det kan være.

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Kommentar
Fra : lengberg

Dato : 14-01-04 21:38

Prøv med en popupstopper http://toolbar.google.com/ på engelsk
og læs i den appcompat.txt der står årsgen mange gange

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-01-04 21:40

Hvis du har slettet et eller andet.
Så hop her ind og kig:
http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm
Rul ned til installering/repair >læs og evt. print teksten ud.
følg anvisningen
Emesen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-01-04 21:46

Du kan også hente AVANT browser den er stabil hurtigere end in explore og gratis samt med indbygget pop up stopper jeg har haft 30 sider kørende på en gang uden problemer Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-01-04 21:46

Du kan også hente AVANT browser den er stabil hurtigere end in explore og gratis samt med indbygget pop up stopper jeg har haft 30 sider kørende på en gang uden problemer Mvh Sune

Kommentar
Fra : danish69

Dato : 14-01-04 21:48

Det hjalp med at installere ad-aware og slette det spyware jeg havde fået på maskinen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-01-04 21:48

Ups jeg stammer*ss**

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 14-01-04 22:04

nå jeg skulle lige til at spørge efter om din nye browser også sender alt ud i 2 eksemplarer

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-01-04 22:12

Nej dog ikke men efter jeg har hentet den bruger jeg aldrig andet den er bare den bedste .....Prøv den Mvh Sune

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 15-01-04 01:19

Hvis du ikke allerede har det, bør du nok kigge på denne side vedr. nogle "paranoia-programmer" som Anette Overgaard fra Spywarefri anbefaler: http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#spyware

Kommentar
Fra : peace135

Dato : 19-02-04 21:03

Installere en anden browser
Jeg bruger Mozilla Firefox som blokker popup og har google toolbar installeret i forvejen har prøvet at åbne en del vinduer med og ingen problemer.
http://www.mozilla.org/products/firefox/
Og den er gratis