/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kan Nokia HDD-2 headset købes i DK?
Fra : Ruugsted
Vist : 274 gange
100 point
Dato : 14-01-04 17:09

Er der nogen, der ved, hvor i Danmark jeg kan købe et HDD-2 stereo headset til en Nokia 5510? Så vidt jeg kan se, følger det med Nokia N-gage, men det er umuligt at opdrive i danske forretninger.

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 14-01-04 17:33

Hej Ruugsted

Du har ret, det er svært at finde det i Danmark, men du kan da bestille det i Tyskland så
http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/31823.html

Desuden så påstår Nokia, at de sælger det i Danmark: http://www.nokia.dk/phones/enhancements/index.php?cat_id=655376&subcat_id=655377

Du skal blot gå ind til en Nokia butik og forlange de bestiller det hjem
Hvis du ikke ved hvilken butik der ligger tættest på dig så find den her:http://www.nokia.dk/shop/retailer/

mvh srhansen

Kommentar
Fra : Ruugsted

Dato : 16-01-04 14:13

Tja, jeg var helst fri for at bestille det fra Tyskland (selv om det nok bliver billigere), men da både Fona og TDC er temmelig uvillige til at hjælpe, bliver det nok løsningen. Men det er da mærkeligt, det ikke kan købes i DK - det er jo det samme som anvendes til Nokia N-gage?

Men tak for hjælpen!

Mvh Ruugsted

Kommentar
Fra : srhansen

Dato : 16-01-04 15:48

Ja, det er sørgeligt, men åbenbart tilfældet. De burde ikke vise den på Nokia Danmarks side, som tilbehør, hvis man rent faktisk ikke kan købe den.

mvh srhansen