/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlocking software til Siemens telefoner
Fra : vaedderen
Vist : 291 gange
50 point
Dato : 14-01-04 14:32

Er der nogen, der ved hvor man kan downloade et program til at låse Siemens telefoner op med via EMEI-koden?
Både de gamle og de nye telefoner!

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 14-01-04 15:33

ja da !! hent emule!! på emule.com!! de har alt

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 15-01-04 12:38

Hvis det er de nye siemens du mener kan du downloade Free siemens fra min side www.helloo.dk under download
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : vaedderen

Dato : 15-01-04 17:09

Spørgsmålet har måske ikke været formuleret helt korrekt.

Hvem kan hjælpe mig med Unlocking Software til Siemens telefoner ved hjælp af EMEI-koden?
Især de nyeste modeller som bl.a. MC60

Altså ikke noget med kabler og andet!

HIlsen Jens

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 15-01-04 18:12

nej hent koden på emule sut!

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 15-01-04 23:01

Vil lige sige at det ikke kan lade sig gøre at udregne koder selv til siemens. dem som tilbyder de kan levere koderne til siemens har en kontakt hos siemens som stjæler koderne og sælger dem på det sorte marked!

For at låse din telefon op selv skal du have et kabel. Et uorginal kabel. Derefter kan du downloade programmerne ned fra min hjemmeside www.helloo.dk under "gratis download"
Der er også til MC60
Hilsen Dan