/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
Gamle brugte/defekte udstoppede fugle sø~
Fra : webgun
Vist : 1085 gange
100 point
Dato : 14-01-04 05:14

Er der nogle som ved hvor man skaffer nogle udtjente udstoppede fugle??helst 5-7 forskellige arter.de må godt være meget hærgede da de alligevel skal demonteres. grunden er at vi skal have lavet 2 fiktive fugle til jagtundervisning.forslag til andre fiktive fugle modtages gerne, men indtil videre skal vi have bygget en "Tvetoppet tørvetramper" samt en "Bredbåndet rørlægger".sidstnævnte er en IT-fugl.
på forhånd tak!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-01-04 10:51

Jeg har en kammerat der konstant kører byen (københavn) rundt for at finde udstoppede dyr og han siger, det kan være endog meget svært at støve sådanne op. Det bedste tip er at tage på loppemarkeder eller hos marskandisere. Der ligger en del i Ravnsborggade på nørrebro.

Han har en forretning i Schacksgade 2 (sidevej mellem Vester Farimagsgade og Nansensgade) Prøv at tage forbi der og tag evt. en sludder med ham. Han hedder Phillip. Du får et chock

Han 'ombygger' alle slags dyr : Løver, duer, egern, hajer, hunde you name it...
Han er dygtig, så måske du kan få et par fif (Han drikkr Hof )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 888

Dato : 14-01-04 12:38

Lauritz.com har tit nogen på auktion....

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 14-01-04 18:30

monokyle.
jeg bor i nordjylland og er ikke så tit i københavnstrup.ham der Phillip lyder da til at være en sjov fætter, og så med smag for montørvand...ikke så tosset endda.kan man ikke fange ham på mail eller tlf???det lyder som om at han er manden vi skal have fat i.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 15-01-04 10:44

Der må jeg melde hus forbi. Phillip er ikke typen der hverken mailer eller taler telefon. Der virker kun den personlige kontakt. Derfor må du nok finde en anden løsning

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : webgun

Dato : 17-01-04 04:42

molokyle.
Hmmmm. Man skal måske øgså tage en lille joint med til ham??..udover pilsnerne self.
ingen mailen eller talen i telefon...det er vist præsis ham vi skal have fat i ..Griner

Godkendelse af svar
Fra : webgun

Dato : 31-03-04 20:32

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-03-04 20:35

Tjae.. nu er han lige kommet hjem fra Laos, så mon ik' han er til at træffe?

</MOLOKYLE>