/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
De nye ADSL-hastigheder
Fra : madsbs
Vist : 460 gange
80 point
Dato : 13-01-04 20:08

Der er mange udbydere der nu tilbyder ADSL-hastigheder, der (downstream) ligger på 4 og 8 Mbit. For det første troede jeg ikke det var muligt, og for det andet vil jeg da meget gerne høre en vurdering af hvor interessant det er.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 13-01-04 20:17

det er kun intresant hvis du har en web server hvor du vil sikre at dine brugere kan komme hurtig ind på din site du ved ligsom kandu det afgører hvor hurtig det skal gå
jeg mener også for tdc`s vedkommene er det kun for virksomhedder du tilbyder denne service.det blev de nød til da der er bredbånd til almindelige kunder så hjælper det jeg ikke at det ikke går hurtig p,g,a at serverne ikke kan følge med
håber du forstår hvad jeg mener
mvh Granslam

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-01-04 20:41

Du kan også læse om det her, det er fra TDC
http://www.mediamac.dk/index.php?page=news:show,id=9900

mvh ans

Kommentar
Fra : madsbs

Dato : 13-01-04 23:11

Det er interessant, fordi vi er en andelsforening og derfor har CVR-nr. og principielt er en virksomhed. Men er det sandt hvad granslam siger, er der ingen pointe med mindre man har en webserver. Hvordan hænger det sammen? vil hastigheden ikke forøges, fx ved alm. internetadgang?
mvh Mads

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 80 point
Dato : 14-01-04 21:28

nej det ville jeg ikke mene så skal du også have en hurtig e.k.s 2 mbit i download/4-8 mibit i upload
mvh Granslam

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 07-04-04 21:34

lukker du ikke lige dit spørgsmål tak

mvh Granslam

Godkendelse af svar
Fra : madsbs

Dato : 08-04-04 15:23

Tak for svaret granslam.
Har opgraderet til 4 mbit. Virker fint.