/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Problemer med lydkort.
Fra : Bifkim
Vist : 546 gange
150 point
Dato : 13-01-04 16:07

Hej
Når jeg prøver at afspille en fil i Winamp så skriver den: No sound devices found. Please buy a soundcard first (or install proper drivers if you think that you have one).
More info can be found at http://www.geocities.com/mmsystem002/

Error code: 2
Windows error message:
"MMSYSTEM002 Der er blevet anvendt et enheds-id; som er uden for dit systems gyldige område."

Jeg har prøvet at gå en på den side men det sidste man skal gøre der kan jeg ikke finde den fil man skal slå fra.
Jeg håber der en der kan hjælpe mig på forhånd tak.

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 13-01-04 17:21

Sluk pcén-pil lydkortet ud--tænd pcén--sluk--sæt lydkortet i--følg vejledningen MHT driver CD-Diskette

Kommentar
Fra : Bifkim

Dato : 16-01-04 22:49

Hvad hvis man genistaller windows?
Troer du det kan hjælpe, eller kan det være et program der kan gå ind og på virke lydkortede?

Accepteret svar
Fra : Lasse_Madsen

Modtaget 150 point
Dato : 23-01-04 17:52

Prøv at slette alle drivere i Windows og søg efter drivere ti lydkortet...

Godkendelse af svar
Fra : Bifkim

Dato : 24-01-04 23:11

Tusind Tak for svaret Lasse_Madsen.