/ Forside/ Interesser / Dyr / Andre dyr / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 552
Sumskilpadder
Fra : ud
Vist : 640 gange
20 point
Dato : 13-01-04 14:40

davs. jeg skal snart have sumpskildpadder. så jeg vil lige stille nogle spørgsmål. hvor stor blir en sumpskilpadder. og hvor mange slildpadder kan jeg have i et akvarie der kan indeholde 75 liter. så vil jeg også gerne have nogle tips om hvad der skal være i et akvarie og om mad.

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 30 point
Dato : 13-01-04 15:21

Her er en side hvor man ligesom her kan spørge og læse i andre spørgsmål Mvh SUne http://www.dyrebrevkassen.dk/html/spoerg/frmsp.html?svskila.html&2

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 13-01-04 16:17

Det ville SGU da være synd for dyrene hvis du anskaffede sumpskildpadder,når du ikke ved der er lige så mange størrelser,faconer ,vokse tider og andet,som der er kinesere i Kina

Godkendelse af svar
Fra : ud

Dato : 13-01-04 21:13

Tak for svaret Sunowich.