/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
privatlærer??!
Fra : bobler
Vist : 387 gange
20 point
Dato : 12-01-04 22:38

Jeg har ekstremt meget brug for en professional privat tutor i kemi A niveau.. (går i 2. G),
Er der nogen der ved hvor jeg kan henvende mig, et firma el. noget..
Skal i øvrigt være på Nordsjælland..
på forhånd tak......

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-01-04 22:46

Nordsjælland nærmere betegnet hvor?

Kommentar
Fra : bobler

Dato : 12-01-04 23:12

espergærde egnen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-01-04 23:15

Så er der et stykke vej. Kender en i Lyngby, som er et geni til det.

Kommentar
Fra : bobler

Dato : 12-01-04 23:18

det er lige meget... det skal være i vinterferien...

Kommentar
Fra : bobler

Dato : 12-01-04 23:18

det er lige meget... det skal bare være i vinterferien...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-01-04 23:37

Jeg vil prøve at kontakte ham, men han tager ca. 90-100 kr pr time.
I gymnasiet fik han ca. 11 i gennemsnit. Læser nu på universitetet hvor han karakter er 10-11 i snit.
Min egen søn "brugte" ham sidste år. I løbet af en måned havde han indhentet det forsømte.
Vil du betale det?

Kommentar
Fra : bobler

Dato : 13-01-04 17:34

måske (søger noget tætere på), men hvor gammel er han og tror du han har tid i vinterferien??